Wat vreselijk wat jullie allemaal moeten doorstaan zeg. Dit is niet iets wat je als ouder ooit mee wilt maken. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze oh zo moeilijke tijd voor jullie!!!
Wat oneerlijk is dit, jullie meisje en jullie als ouders hebben al zoveel moeten knokken om hier te komen en dan moet het zo eindigen, heb er geen woorden voor...... Heel veel sterkte en kracht voor jullie gezinnetje.
Ben er stil van en tranen over mijn wangen.. Ik blijf hopen op een wonder. Heel veel sterkte en kracht gewenst..
Ik durfde dit topic bijna niet te openen vanavond en hoopte zo dat ze nog iets gingen proberen met jullie meisje... Tranen in mijn ogen... dit is het allerergste wat je als ouder kan overkomen. Ik wil jullie ook heel veel kracht wensen om dit alles te kunnen dragen. Ik brand nog steeds een kaarsje voor jullie kleine dappere meisje en hoop ook op een wonder.
Ongelooflijk. Er zijn geen woorden voor alles wat jullie nu meemaken. Hoop ook op een wonder. Sterkte.
heel veel sterkte, luisterde net naar racoon- oceaan, kon het amper droog houden. geniet van elk moment!!
Geen woorden zijn goed genoeg voor dit verlies. Ik wens je heel veel sterkte, ik steek hier een kaarsje voor je aan. Denk aan je xx
De laatste dgn dit topic pas wat in de gaten gehouden. Wat een hel!!! Weet eigenlijk niet veel zinnigs te zeggen. Wil jullie heel erg veel kracht en sterkte toewensen voor de komende tijd! Verschrikkelijk dit!
Met tranen schrijf ik dit bericht. Dit is te vreselijk! In gedachten ben ik bij jullie. Ik weet gewoon niet wat ik hierop kan zeggen. Ik wens jullie heel erg veel kracht om deze zware tijd door te komen. Wat is het leven soms zo totaal oneerlijk!!
Ik lees al de hele dag de berichtjes.. Wilde wat typen maar ik weet gewoon niet wat... Er is maar 1 woord wat er in mij op komt en dat is ; sterkte..
Weet even niets te zeggen...... krijg het gewoon koud van je berichtje. Dit was niet het geen we hoopte te lezen, mamachantal heel heel veel sterkte en dat is zelfs nog niet genoeg voor wat jullie mee moeten maken.
het ergste wat je kan overkomen, verschrikkelijk. ik weet verder niet wat ik moet zeggen.... heel heel veel sterkte.....
Gewoon echt niet eerlijk! Echt geen woorden voor! Sterkte voor jullie gewenst! Begrijpt grote zus wat er gaande is, ook zij een extra knuffel! Bah!