Heel veel sterkte gewenst ik ben een kaarsje aan het branden en geef de hoop niet op, blijf altijd hopen op een wonder want wonderen gebeuren. Ik hoop dat alle engeltjes die er zijn bij jullie dochter komen en haar helpen.
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht! Wat een verdrietig bericht. Wonderen bestaan! Ik hoop dat jullie mooie Viënna dit mag bewijzen!
Wat ontzettend vreselijk! Dit mag niet bestaan, kindjes horen te leven!!! Vecht lieve, sterke en dappere Viënna, laat wonderen bestaan!!!
Pff lig al 2, 3 uur wakker Morgen komt stichting make a memory, en gaan we gips afdruk maken van voet en handje. Als het lukt wil ik ook haar vinger afdruk. Iemand verder nog ideeën wat we kunnen doen? Als het kan wil ik een fotograaf laten komen na haar overlijden. Wil nog foto's zonder infusen enzo.
Meis wat moeilijk. ...... Een dikke dikke knuffel voor jullie. Misschien kan je nog een haar lokje afknippen. Dat hebben wij destijds ook gedaan en dat is mij heel dierbaar. Je kan er iets van in een sieraad doen of in een mooi gegraveerd potje. Sterkte deze tijd
Lieve Chantal, ik heb hier geen woorden voor. Ik had zo gehoopt dat dit jullie bespaard zou blijven. Bij ons dochtertje heeft een verpleegkundige van de IC ook nog afdrukjes gemaakt van haar handjes en voetjes met verf. Voor mijn andere twee kindjes. En ze heeft een plukje haar afgeknipt. Zodat we dat konden bewaren. Deze dagen komt er zoveel op je af. Neem af en toe een moment om te denken: wat wil ik? En doe zoveel mogelijk wat voor jou en je gezin goed voelt. Heel veel sterkte deze komende dagen. Jeetje, Chantal. Ik kan me nog zo goed herinneren dat we elkaar in het ziekenhuis tegenkwamen. Vienna net geboren en mijn kleintje lag toen al een tijdje op de IC. Hoe bizar kan het leven zijn? Ongelooflijk. Lieverd, veel sterkte.
Heel veel sterkte op de eerste plaats! Ik dacht misschien aan een haarlokje om te bewaren! Verder heb ik geen ideeën, te overstuur....
Onvoorstelbaar... hier zijn geen woorden voor.. ik zit hier te huilen op de bank.. waarom? Waarom? Waarom jullie kleine meisje.. Heel erg veel sterkte in deze ontzettende zware tijden..
Buiten een gipsafdruk ook een inktafdruk van voetje/ vingerafdruk, er is een juwelierszaak die van een inktpatroon op een sieraad(hanger) kan maken, ik kan er even niet opkomen, ik zal later de link even zoeken, weet niet of je dat mooi vind...
Meid, ik heb ook slecht geslapen bij de gedachte dat jullie meisje zo hard aan het vechten is en het waarschijnlijk niet gaat redden. Ik kan me gewoon niet voorstellen wat jullie moeten meemaken. Ik kan je verder geen tips geven, alleen maar sterkte wensen