Vreselijk! Heb er geen woorden voor.. Jullie kleine meisje... Heel veel sterkte en kracht toegewenst!
Lieve mamachantal, De tranen staan in mijn ogen... Dit hoort niet , wat een hel. Mijn hart doet zo zeer voor jullie. Lieve lieve vienna, meisje dit heb je niet verdient.
kindjes onder de drie jaar hebben geen goede vingerafdruk. Maak met inkt ook voetafdrukken, daar kun je eventueel prachtige sieraden van laten maken. Ik neem aan dat maatschappelijk werk langs is geweest? Zij weten alle praktische zaken. Ik heb eigenlijk maar weinig woorden.... Ik kan niet veel anders dan jullie kracht wensen op dit moment
Gewoon even een dikke kus. woorden schieten te kort.... ik wens jullie heel veel kracht en liefde xxx
Heel veel sterkte en kracht toe gewenst. Pfff wat oneerlijk dit. Jullie meisje die zo sterk en dapper is. Zo jong. Ik hoop echt dat er nog een wonder gebeurd. Nogmaals heel veel sterkte en veel kracht.
4 en half jaar geleden wist ik zelf niets van de stichting make a memory. Wat wij hebben gedaan is, 1 persoons bed gevraagd en een kamer alleen. er bij gaan liggen en veel fotos gemaakt ook na. Hebben wel alles laten zitten zoals de plakkertjes die er al af mochten maar wilde hem geen pijn doen. Dat heb ik na dat hij overleden was gedaan. Gips afdrukje van voetje en handje we konden ook een plukje haar doen maar dat wilde we zelf niet hij had zo'n mooi haar. Och meid toch kan alleen zeggen bij twijfel doen echt waar hoor twijfelde zelf zo erg tussen wassen of badderen ben achteraf erg blij met badderen ik zelf werd heel rustig daardoor.
ik weet niet wat te zeggen.... Ontzettend veel sterkte , dit is niet te bevatten.. en zo oneerlijk...
Hey meis. Zie nu pas dat er op zp ook een topic voor jullie mooie kleine meid is. Net als iedereen heb ik er geen woorden voor. Zo'n lief, klein dapper meisje met een prachtige glimlach. Wou dat ik wat meer voor jullie kon doen behalve meeleven, aan jullie denken en digitale knuffels blijven geven.
Zo een klein leven had nog zoveel moois moeten meemaken. De hoop op een wonder blijft, hoop op een prachtig leven. Zij leeft in jou...
Wat oneerlijk allemaal. Meer kan ik ook niet zeggen. Zat zo te hopen dat het allemaal goed zou komen met je meisje, maar ik hou nog niet op met hopen hoor. Wonderen bestaan en ik hoop dat je meisje dit waar gaat maken.
wat verschrikkelijk, hopelijk kan make a memory vandaag mooie foto's en afdrukken maken. Zo intens verdrietig!