Ook vanuit hier heel veel sterkte, wat een ontzettende spannende/onzekere tijd. Duim voor jullie en voor jullie kleine meid!
Ik hoop dat jullie vandaag positief nieuws hebben gekregen en jullie dochter een hartoperatie bespaard blijft.
Was al vaker aan het kijken of je op het forum misschien een update geplaatst had. Dit s niet wat ik hoopte te lezen. Had zo gehoopt dat ze van de ecmo af zou zijn. Heel heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine meid. Ze kan het het is een vechter dat heeft ze al eerder bewezen.
Ik Had zo gehoopt een berichtje dat alles goed ging en dat ze aan het aansterken was. Ik hoop dat vandaag goed gegaan is en dat ze snel van de ecmo af mag. Beterschap voor jullie dreumes.
Ook ik wens jullie veel sterkte & Vienna beterschap.. Ik heb alles gevolgd en hoopte ook op beter nieuws Een dikke cyberknuffel!
Wat ontzettend heftig en verdrietig . Heel erg veel sterkte voor je lieve, dappere dochtertje Vienna en jullie allemaal natuurlijk!! Ik ga heel hard voor jullie hopen en duimen! *Knuffel*