Arm meisje , weet niets te zeggen.. Wat is dit verschrikkelijk. Ik zit hier met tranen je bericht te lezen. Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Huilend achter mijn laptop hier... Wat klink je evengoed nog sterk! Sterkte in deze ontzettend moeilijke tijd...
Ik weet niet wat te zeggen.. Alleen maar heel veel sterkte en kracht toegewenst! Hier wordt aan jullie gedacht!
Ik heb er geen woorden voor... Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en een hele grote virtuele knuffel geven...
We gaan haar begraven. Vind het beide niks, maar met begraven hebben we nog een plekje waar we heen kunnen.
Agh jeeh wat een vreselijke tijd. Ik blijf nog steeds bidden voor jullie meisje! Enorm veel kracht toegewenst. Sterkte..
Ben er helemaal stil van. Wat een hel om dit al ouder mee te moeten maken. Heel veel sterkte de komende dagen!!! Ik hoop dat ze geen pijn heeft, en ze nog met jullie kan communiceren.
Het is idd beide niks Veel sterkte meid. Hopelijk kun je nog goed afscheid nemen van haar. Dikke knuffel.
Hier zijn geen woorden meer voor... ik vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte en kracht gewenst. Geniet nog iedere minuut dat het kan van jullie meisje.
Dat had ik ook bij Milou. Maar hou mezelf voor dat wat er overblijft een omhulsel is. Haar geest is vrij en voor altijd bij jullie.
Geen woorden voor, maar wilde toch even wat laten weten ipv alleen meelezen Héél veel kracht en sterkte toegewenst in de komende tijd....