Is er een dag gezgt wanneer ze alles stop willen zetten of kijken bij de dag. Heeeeel veel kracht liefde
Ik kom net uit mijn werk en mijn eerste gedachte was 'even op zp kijken hoe het met jullie meisje is'. Ik ken jullie niet maar wat raakt zo'n bericht een mede mama in haar hart. Wat kun je zeggen tegen mensen die op het punt staan hun gezamenlijke en 1 van hun grootse liefdes te verliezen? Niets dekt de lading van wat ik wil zeggen.. Maar zoek steun bij elkaar,knuffel haar nog zoveel als kan,vertel haar alles wat je nog kwijt wilt.. En wil je ook een haarlokje van haar bewaren misschien? En ik? Ik brand een kaarsje en duim op een wonder! Mijn gedachten zijn bij jullie maar ook de moeder van die 2 vermiste jongens.. Digi knuffel!
Pffff wat zwaar... met dit topic kan toch niemand het droog houden.... Wat een horror... Idd haarlokje en voetafdrukje... Liever teveel doen! Sterkte... mega mega sterkte... Dat ze, hoe erg dit ook klinkt, omringd met de mensen die zielsveel van der houden op meest vredige manier mag gaan, mocht de wonder uitblijven... Wonder... we duimen op een wonder...
oo lieverd. dat is ook zo verschrikkelijk naar , dat hoort ook niet! jullie meiske hoort levend bij jullie thuis.
Wens jullie ongelofelijk veel kracht en sterkte toe. Wat een HEL! Hoop dat er veel warme mensen om jullie heen zijn om jullie te steunen.
Lieve Chantal, Is dit misschien een idee? Zo heb je altijd iets tastbaars van Vienna bij je; Vingerafdruksieraden - Tastbare herinneringen - Uitvaart regelen Heel veel sterkte...
Ontzettend veel sterkte toegewenst, probeer nog zoveel mogelijk samen van haar te genieten. Ik weet inmiddels uit ervaring dat Make a Memory ontzettend mooi werk levert. Ik hoop van harte dat ze dat bij jullie ook kunnen doen.
Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. als ik dan naar mijn eigen gezinnetje kijk kan ik me gewoon niet voorstellen door wat voor hel jullie nu gaan. echt onbevattelijk.. vind het zo verdrietig allemaal. Ik hoop echt dat jullie de komende dagen zo goed als mogelijk nog van elkaar kunnen genieten, maar bovenal hoop ik op een wonder..
Ik weet niet wat ik je moet zeggen... Voel met jullie mee, verschrikkelijk, dit zou geen enkele moeder mee mogen maken... Ik hoop dat je deze laatste dagen dat ze nog bij jullie is nog alles tegen haar kan zeggen wat je wilt en dat jullie op een waardige manier afscheid kunnen nemen... Heel erg veel sterkte...
Och jeetje wat een verschrikkelijke situatie! Ik wil jullie alle sterkte, kracht en liefde van de wereld toewensen. Wat is het leven toch oneerlijk..
Ook ik weet even niks te zeggen, wat een rot nieuws wat een nachtmerrie Wat oneerlijk is dit zeg, jullie meisje hoort bij jullie.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst
Wat een verdriet.. Geen woorden voor.. Tranen over m'n wangen.. Zo'n klein meisje, zo'n leven voor haar en dan wordt het zo afgenomen.. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe en blijf duimen voor een groot wonder..
Ik weet niet wat ik kan zeggen... geen woorden zijn hier op zijn plek. Sterkte det de lading niet.. Wat een intens verdriet. Hopelijk kunnen jullie mooi en rustig afscheid nemen en heeft ze geen pijn