Make a memory is bij ons na het overlijden van ons dochtertje geweest misschien kun je de fotograaf vragen of hij/zij na het overlijden ook wil komen. Maar het kaarsje brand hier al weer de hele dag en ik blijf hopen op een wonder voor jullie dochtertje. Het is misschien een naar idee om haar te begraven als ze een engeltje word maar zo heb je wel een plekje om heen te gaan, en misschien een beetje raar maar ik weet niet of jij begraven wil worden zo ja moet je vragen of ze bij je bijgezet kan worden zo niet kun je er voor kiezen om een volwassenen graf te nemen. Melissa heeft haar eigen grafje en mocht ik komen te overlijden dan komt ze weer bij me. Sorry de tranen rollen over mijn wangen alles komt weer boven. Het is gewoon niet eerlijk wij ouders horen hun kinderen niet weg te brengen echt zo oneerlijk
Normaal weet ik altijd wel iets te zeggen maar nu sta ik met mijn mond vol tanden. Ik wil jullie in elk geval heel veel sterke en kracht toewensen in deze verschrikkelijke tijd.
Oh nee wat vreselijk gemeen en oneerlijk! Ik wil jullie heel veel kracht toewensen, heb er gewoon geen woorden voor.
De artsen gaan vandaag overleggen.. We zien dat haar lichaam op is. Dit is niet eerlijk! Maar haar lichaam kan niet meer
De moeilijkste beslissing die je ouders moet nemen, wanneer zeg je dat het genoeg is? Hou elkaar goed vast en kies het beste voor jullie dochter... Loslaten is ook liefde... Verschrikkelijk oneerlijk en verdrietig, heel erg veel sterkte...
Kippenvel op mijn hele lichaam! Jullie blijven in mijn gedachten! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!