Ik leef mee via andere moeders die in jouw clubje zitten zowel als in de mijne, ik en ons clubbie hebben de hele tijd geduimd en gehoopt.. vandaag omarm ik jullie en wens jullie heel veel kracht en sterkte, ook voor de komende tijd met alles een plekje geven. Zij zult nooit weg zijn want zij blijft altijd dichtbij, hopelijk geeft dat een beetje licht in deze grijze dagen
.... Hier zijn geen woorden voor! Dit zou niemand mee mogen maken. Toch heel veel sterkte zowel voor nu als de komende tijd!
Onmenselijk. Een keus die je als ouder zijnde nooit zou hoeven te maken. Jammer genoeg weet ik hoe zwaar zo'n keuze is . Je moet kiezen tussen wat het beste is voor je kleintje, maar wilt niet kiezen omdat dit niet is wat je wilt. Je wilt je kindje bij je. Voor altijd. Zoals het hoort. Ik hoop nog altijd op een heel klein wonder, maar vergeet niet dat je dochtertje ongeacht wat er gebeurd weet hoeveel mama en papa van haar houden. Juist, omdat ze een keuze moeten maken die zo onzelfzuchtig is als het maar zijn kan. Ik wens je heel veel sterkte toe. Zoals ik al zei. Het is onmenselijk, niet eerlijk, onnatuurlijk en zo zwaar als het maar zijn kan. De nachtmerrie van elke ouder.
ik ben er helemaal naar van, ik zit gewoon te janken en mn man ook.. zo ontzettend oneerlijk hele dikke knuffel
Wat heftig... geen woorden voor. Zit hier met een brok in me keel. Dit wens je niemand toe. Heel veel sterkte voor jullie.
Kan alleen zeggen laat het op je afkomen en geniet van alles en doe wat je goed lijkt. En heel veel kracht voor jullie allemaal. Wij hebben onze manneke ook begraven juist omdat we een plekje wilde hebben Hij zelf is er niet meer maar dat plekje die je mooi kan maken is heel fijn. En een urn vond ik zelf ook heeel eng wat als het valt etc. En als ze dan daar is en je mag haar naar de koelcel brengen zeg dan wel dat ze haar zo moeten laten liggen zo als je haar neer hebt gelegd ik zelf ben toen bijna weg gerend toen we hem hier mochten zien omdat ze hem heel volwassen hebben neer gelegd had hem zo neer gelegd alsof hij sliep
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie...... Jullie staan voor een onmenselijke keuze. Heel erg veel sterkte.
Oh jeetje... ik ben tot nu toe een stille meelezer geweest, en lees nu de laatste 25 pagina's.. maar lieve lieve mensen, wat gaan jullie door een hel! Ik ken jullie niet persoonlijk, maar ik heb hier huilend alles gelezen. Het kan niet, het mag niet, het klopt niet. Geen ouder zou zn kind moeten verliezen. Niks wat ik kan zeggen, zeker als compleet vreemde voor jullie, kan het makkelijker maken. Maar toch wilde ik even laten weten dat ik met jullie meeleef. Geniet van je meisje, zolang het nog kan... liefde is soms ook loslaten, las ik hier eerder. Klopt, maar zou niet moeten. Soms is het leven verdomd oneerlijk.:x
..............stil............ Dit is echt het ergste wat je kangebeurem als ouders... Ik wens jullie heel erg veel sterkte en neem jullie en kleine vienna op in mijn gebed.
Ik wil jullie heel heeel erg veel sterkte wensen, wat kan het leven ontzettend oneerlijk zijn zeg Een hele dikke knuffel <3
sprakeloos. mijn moederhart huilt heel hard mee heel veel sterkte de komende tijd! hoe oneerlijk kan t leven zijn zeg!
Ik heb alle tijd je topic gevolgd, maar vind dat ik het nu niet kan maken om niet te reageren. Ouders zijn er niet om hun kinder te overleven, maar hun kinderen zijn er om hun te overleven. Geen ouder zou dit moeten meemaken. Ik wil jullie heel erg veel kracht toe wensen voor het maken van een hele moeilijke beslissing die de artsen gaan geven. En zoals iemand anders al zei: "loslaten is ook Liefde" Heel veel kracht en troost ook in de komende periode en blijf je verhaal delen met wie dan ook. Vienna zal altijd bij jullie blijven. Knuffel haar geniet van de momenten die jullie nog samen hebben, maak foto's, maak afdrukjes, knip aan de achterkant een plukje haar weg. Bewaar de kleertjes die ze aanhad en lijst deze in. Kan ook bij een profesionele lijstmakerij gedaan worden. knip haar nageltjes nog. alles wat maar tastbaar kan zijn doe dat. Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt, maar bij mijn vaders overlijden heeft mijn moeder op de kleren na alles gedaan en het is voor mij heel erg dierbaar. Als ze wordt begraven en je zoekt de steen uit. Vraag hier een klein stukje van. Bij een juwelier kan je hier een hangertje van laten maken. Ik heb dit gedaan bij mijn oma en vader, en draag ze met een lange ketting altijd bij mijn hart en niemand die ziet dat het een stukje van een grafsteen is. Nogmaals heel erg veel sterkte, want hier zijn geen woorden voor.
.... Ik heb er geen worden voor.. Heel veel sterkte voor vandaag en iedere dag die er komen gaat.. Zo oneerlijk ook hier biggelen de tranen...