Ik lees vanavond voor het eerst je topic.... kippenvel en tranen over mn wangen! Wat verschrikkelijk om te lezen! Zo oneerlijk en wat zou je als ouder graag willen dat het anders is!! Heel veel sterkte en kracht toegewenst komende tijd en de tijd hierna!
Collega van me kent haar en heeft net op fb gezet dat er iets hoop lijkt..koorts en infectiewaarden dalen! Hoop t echt!
Het massaal kaarsjes branden duimen bidden doet san misschien tochbirts. Maar wat een vechtertjenis ze wow
Ooo echt, ik hoop het zo!!! Laat het waar zijn, laat alle gebeden enz. verhoord worden... Ik steek a la minute een kaarsje aan... Zet hem op kleine kanjer, je bent een vechter!!!
Wat zou dat toch geweldig zijn als deze kleine vechter er toch bovenop komt. Ik duim heel hard voor haar... Lieve Vienne kom op meid je.. laat zien dat wonderen bestaan.
Ik dacht kom nog even kijken maar is er dan toch nog een klein beetje hoop voor dit dappere meisje!! Kom op kleintje knok ervoor!
Kom op meisje kaarsjes branden duimen bidden hopen geloven doen we hier allemaal.... Wij geloven in jouw... En hopen op een wonder, jij hoort nog hier op aard !!!
O echt .. is er een kans.. vienna meisje vecht vecht! Je hartje doet het nu die infectie eruit vechten. Chantal! O ik hoop zo dat dit goed gaat.
De tranen lopen me over de wangen bij het lezen van deze post wat ontzettend oneerlijk. Dit zou niet moeten mogen. Kinderen overleven ouders niet anders om. Heel erg veel sterkte de komende tijd geniet van alles wat je nog kan meemaken van dit mooie kleine meiske. Het is zo oneerlijk!! Ik heb er geen woorden voor ik wil je van alles zeggen om je een hart onder de riem te steken maar kan de woorden niet vinden. Ik weet niet hoe dit voelt ik kan het me alleen indenken en dan nog schiet de pijn erna verdriet en de woede te kort hoe dit moet voelen. Ik ken jullie niet maar ik wil jullie bij deze ontzettend veel sterkte geloof kracht en energie geven om dit meiske de kracht te geven dit te overwinnen. Ontzettend veel sterkte de komende tijd ik denk aan jullie!!