Bah wat ontzettend naar... Hopelijk doorstaat ze de volgende behandelingen wel goed. Wat moet dit zwaar voor jullie zijn! Heel veel sterkte, ik duim voor jullie!
Veel sterkte heb laatste dagen al aan jullie gedacht en wens echt op een heel spoedig herstel voor je kleine meid!
Gister hebben ze een bloedprop uit haar linker longslagader takje gehaald.. Dat ging goed! Maar... nu weer een nieuw probleem Haar linker long zit bijna helemaal dicht. Komt bijna geen lucht in. Begin vd middag gekeken wat er is, en er zit eem bloedpropje/slijm propje in. Komt straks een longarts kijken of die weten wat het is en waar het vandaan komt. Het kan zijn dat haar long ernstig beschadigd is. Ze kon vandaag niet van de ecmo af. Ze hebben het wel geprobeerd maar haar zuurstof gehalte was maar 30% Tjee wat een tegenslag weer
Heel veel sterkte toegewenst! Wat zijn dit spannende tijden voor jullie gezin. Ik duim heel hard dat jullie meisje snel mag opknappen en weer vlot in haar eigen bedje mag slapen.
Oh mensenlief wat een ellende, dit alles moet toch beloond worden met een positief bericht...heel veel sterkte!
Poeh zeg wat een tegenslag voor jullie kleine meisje. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie vechtertje snel opknapt.