Oh bah... Bah.. Bah... Ik word gewoon misselijk van dat laatste bericht over Vienna.. Meiske toch.. Is het gevecht zo zwaar.. Pff... Dit is gewoon niet te bevatten, dat ze in de tijd van nu, niks kunnen doen voor dit meisje.. Heel veel sterkte.. Ik blijf hopen op een wonder...
Vreselijk de nieuwe update.. Had zo gehoopt dat ze er nog bovenop zou komen.. In gedachten bij jullie, heel veel sterkte
Wat een emotionele achtbaan moet dit zijn Hoopte na het iets minder negatieve berichtje dat het misschien de betere kant op zou gaan, maar nu dit.. Krijg het er koud van..
Nee toch! Had zo gehoopt op n wonder voor t meisje en haar fam! Arme kleine meid!! Heel veel.sterkte en kracht!
Slik.. Elke keer weer slikken bij het helaas steeds triestere nieuws.. Hoop dat Vienna niet lijd en pijnvrij is, en dat haar ouders haar met liefde omringt 'kunnen' laten gaan. Liefde en houden van is soms met veel en intens verdriet loslaten.. Hoe moeilijk ook.. Heeeel veel sterkte!!
Wat verschrikkelijk!! Het arme kleine poppetje..... zo hard gevochten en dan dit..... Ik hoop met heel mijn hart dat ze hier zelf niets meer van meekrijgt en dat ze geen pijn heeft. Lieve familie ontzettend veel sterkte, kracht en liefde, mijn gedachten zijn bij jullie..
Ook vanaf hier wil ik jullie heel veel kracht en sterkte toewensen voor de tijd die komt. Maar ik blijf toch ook heel hard hopen en duimen op een wonder!!! Hele dikke digiknuff!!!