Heel veel sterkte... Veel kracht toegewenst voor de komende tijd. Ik weet verder niet goed wat ik zeggen kan. Ik denk aan jullie.
Mijn hart breekt Lieve kleine meid wat heb jij toch dapper gestreden. Je mag bijna gaan rusten na je zware strijd. Lieve, sterke papa,mama en grote zus, Heel veel sterkte met het aankomende verlies en het verwerken. Een onmogelijke taak lijkt me..
Ik lees al vanaf het begin mee. Vaak met tranen in mijn ogen van onmacht en verdriet voor jullie. Alle kracht gewenst in deze onmenselijke strijd. Een dikke knuffel en ook hier vanavond een extra kaarsje voor jullie en jullie kleine zieke meisje....
bah hier zijn geen woorden voor....... heel veel sterkte morgen en de komende tijd. ik kan me alleen maar proberen om me voor te stellen hoe erg dit voor een moeder kan zijn. zo oneerlijk, zo'n kleine meid
Mamachantal het zijn mooie woorden in deze zware strijd. Ik heb de berichten steeds met tranen in mn ogen gelezen. Heel veel sterkte morgen.
Ook hier vallen de tranen en branden de kaarsjes.. Wat is dit onvoorstelbaar oneerlijk. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. Ik wil jullie sterkte wensen, maar wat kun je met 'sterkte' als je zo iets ondraaglijks moet doorstaan? Er wordt aan jullie gedacht ♥
Stilte... verbijstering.. dit kan en mag toch niet? Ik kan niet meer zeggen dan sterkte... andere woorden kunnen niet juist vertellen wat ik bedoel..
Lieve MamaChantal, de tranen schieten me in de ogen bij het lezen van je berichtje, ik weet niet wat ik moet zeggen.... Wat heb je het mooi verwoord, maar oh, wat is dit moeilijk... Ik wens jou en je familie heel veel sterke en kracht toe. Je kleine meisje heeft dapper gestreden!
Oh nee!!!!! Tranen schieten ook in mijn ogen. Wat onmenselijk dit! Tegen natuurlijk en zo oneerlijk. Heel veel kracht en sterkte morgen en de komende periode! Knuffel, kus, hou vast en ruik nog aan haar!!!! Koester de laatste uren die jullie nog samen hebben!
Ik kan jullie alleen maar een hele grote knuffel geven en heel veel sterkte wensen... Het voelt zo onwerkelijk en bovendien zo vreselijk oneerlijk... (En als het voor mij al zo voelt, hoe moet dat dat voor jullie dan wel niet zijn...?)
Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de zware dag die morgen komen gaat. Zo oneerlijk, zo zou het niet mogen gaan.
Brok in me keel!! Onverdraaglijk om te weten dat je kleine meisje vanaf morgen niet meer leeft!! Kan me er niks bij voorstellen, vind het zo vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd!!!