tranen rollen over mijn wangen, zo oneerlijk.... Heel veel sterkte morgen, ik hoop dat jullie een afscheid mogen hebben waar jullie later als goede gerinnering op mogen terug kijken (sorry kan het even niet anders verwoorden staat er misschien krom) Zo'n stomme schimmel die jullie kleine meisje het leven kost en dan lopen de rillingen over mijn rug, want het had ook onze kleine meid kunnen zijn, had die alleen een minder zwae operatieachter de rug als jullie vienna,maar toch.. Mamachantal, papa en grote zus in gedachte ben ik bij jullie... Nogmaals heel veel sterkte voor morgen en de toekomst..
Ongelofelijk woorden te kort De laatste nacht met jullie meisje... Hoe verschrikkelijk moet het zijn om dit te weten, weten dat er na morgen geen morgen meer komt voor haar. Heel veel warme gedachten naar jullie.
Ik zie in je ogen een lichtje Dat fonkelt en straalt nou en hoe Ik schrijf voor jou dit gedichtje En doe dan je oogjes maar toe. Heel veel sterkte nu, morgen en de zware dagen die nog gaan komen....
Als ik me bedenk hoe je afscheid moet nemen van je kind breek ik.. mijn hart in duizend stukken.. en ik kan er slechts een voorstelling van maken.. Voor jullie is deze nachtmerrie werkelijkheid... en dat is niet te bevatten.. Enorm veel sterkte,al dekken deze woorden niets...
De wereld is zoooooo oneerlijk. Tranen staan in mn ogen.. ik weet niet wat ik zeggen moet.... Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal en wens jullie heel veel kracht toe.
Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie als familie de kracht vinden om dit grote verlies te kunnen dragen. Mijn gedachten zijn bij jullie.
gaan ze haar dan van ecmo afhalen? Er zijn nu gewoon geen woorden meer... alleen verdriet.. ik hoop in ieder geval dat jullie een mooi afscheid kunnen nemen van jullie prachtige engel..
Wat erg vind het zo vreselijk lig er gewoon van te huilen! Meid heel veel sterkte kracht en liefde toegewenst! Hoop dat ze een waardige afscheid mag krijgen lekker bij mama
Oh nee ik zit hier echt super hard te huilen. Heel heel veel sterkte voor jullie meid. Slik weet gewoon niet goed wat te zeggen. Heb hier ook een meisje van 22 maanden