Woorden schieten te kort, het doet al pijn bij het idee dat ik 1 van mn kindjes zou moeten missen. Wat moeten jullie door een hel gaan. Wetende dat jullie kindje er morgen niet meer zal zijn. Onvoorstelbaar. Beleef deze laatste uren zo intens mogelijk, met al je zintuigen. Ik wil nog zoveel zeggen maar er zijn te weinig woorden. Het zijn geen woorden die je als ouder moet horen. Heel veel kracht en moed gewenst in deze moeilijke tijd die komen gaat. Mijn gedachten gaan naar jullie uit.
Als alles gezegd is Als alles gedaan Ga je weg van hier Dan laat ik je gaan Het verdriet zo groot De pijn zo rauw Ik heb je zo lief Hou zoveel van jou Mijn kindje, mijn alles Ik hou bij je de wacht En ik zal je weer vinden Als een ster in de nacht Heel erg veel sterkte en kracht voor nu, voor morgen en voor de tijd die komen gaat.
Tranen rollen over mijn wangen.. Zo onmenselijk.. Woorden schieten tekort.. Mijn gedachten zullen morgen bij jullie zijn! Ontzettend veel sterkte!!
Onwijs veel sterkte de komende tijd. Het is mooi om te lezen hoe iedereen hier met jullie meeleeft! Probeer deze momenten nog van jullie mooie wondertje te genieten hoe oneerlijk alles ook is. Weet dat iedereen, hier op het forum en daar buiten aan jullie denkt en jullie onwijs veel kracht toe wensen om door deze kl*ote periode heen te komen en iedereen voor jullie klaar zal staan.
probeer te genieten van de momenten die jullie nog samen mogen mee maken. heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
Wat een mega zware dag gaat dit voor jullie worden een dag die geen een ouder mee mag maken Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte vandaag!!!!!!
Pff, ik heb dit topic gevolgd en ook de andere topics. Mijn jongste is van juli 2011, als ik aan haar denk.. Wat een verdriet en wat oneerlijk, de tranen lopen over mijn wangen. Lieve mamaChantal, papa en grote dame, ik wens jullie zoveel kracht toe, wat kan ik nog meer zeggen wat er toe kan doen? Helemaal niks.
Inderdaad het is dinsdag.. Tel niet de uren lieverd hoe moeilijk ook! Maar kijk/knuffel/praat/snuffel/kroel en geniet nog even heeeeel intens van jullie mooie dochter. Veel kracht toegewenst..
Heel veel sterkte morgen en de tijd die volgt. Zo oneerlijk, zo jong..kan er geen woorden voor vinden.
Met tranen dit gelezen, wat is de wereld toch keihard en zo oneerlijk. Elk woord dat ik type over meeleven en invoelen doet tekort aan jullie gevoel. Tulpman