Heel erg veel sterkte, wat is het leven oneerlijk gemeen en frustrerend! Konden we maar wat voor jullie doen! Dikke knuffels
Ach lieverd....ik wens jullie alle kracht van de wereld toe vandaag wanneer jullie prachtige dappere meisje een Engel zal worden.
Wat een verdrietig vooruitzicht. Je had nog zoveel moeten leren, er waren nog zoveel dingen om te doen, Helaas valt het tij niet te keren, en rest alleen een laatste zoen. Lief klein meisje, wees niet bang, Jouw papa en mama dragen je mee, hun hele leven lang.
Lieve Viënna, Je bent met inmense liefde gedragen, met deze liefde is jouw het leven geschonken. Een mooi leven, met mooie mensen om je heen waarvan je de inmense liefde altijd gevoeld hebt, elke dag, elke minuut en elke seconde. De liefde die jouw kracht gaf om zo dapper te vechten en de liefde die jouw vleugels gaat geven. Elke traan zal je vleugels strelen en elke mooie herinnering elk mooi woord zal je vrediger doen zweven. Door de inmense liefde, alle onvergetelijke herinneringen, alle tranen die zullen vloeien en alle mooi woorden die over jouw gesproken gaan worden......zal je je welverdiende rust gaan ervaren. Vredig, zonder pijn, zonder angst, zonder negatieviteit. Alles zal mooi en vredig zijn. Precies zo als jij verdiend, Viënna, lief engeltje! 💖
Deze is voor morgen als jullie Viënna in jullie armen hebben..... Are you tired little girl you had such a long brave fight Are you tired little girl close your eyes, it is all right Mommy and daddy longed to have you in this world but they're prepared to let you go Your star will twinkle in the dark night sky when we look up we'll see it's glow Are you tired little girl let your soul take off in flight We'll all miss you little girl but you'll be happy in the light
C.hantal en D.aniël, 2 gedichten, de eerste ontstond spontaan de 2de heb ik op gezocht, voor jullie kleine meid. Ik zou er jullie ook zo graag 1( of meer) geven, maar ik kom er niet uit. Wat kan er ooit gezegd worden tegen 2 ouders die hun kind gaan verliezen....... Het is onmenselijk de pijn die jullie gaan ervaren. Dit is niet hoe het hoort te gaan, dit klopt en dit mag niet. Hoe vreselijk oneerlijk voor jullie Viënna's mama en papa. Toch hoop ik dat jullie betekenis kunnen halen uit de 2 gedichten voor jullie dochter. Heeeeeeeeel veel sterkte en wens jullie alle kracht in de wereld toe. Lieve J.amelie, Grote, trotse zus wat zal het moeilijk voor jouw worden. Je bent nog zo jong, maar begrijpt toch wel deels wat er gebeurt. Weet dat je een bijzonder zusje hebt nu en voor altijd. Een zusje zo bijzonder..... Net als jij! Je mama en papa zullen veel verdriet hebben en dat zal jij zien en voelen, maar jij zal (vooral in de komende jaren) ook jouw eigen verdriet hebben. Weet dat je kleine zusje altijd bij je zal zijn. Ze zal ver weg voelen, maar weet ze is altijd dichtbij. Ook jou wens ik veel sterkte en alle kracht die jij nodig hebt, lieve grote zus!
Om 11 uur zal ook hier de tijd even stilstaan.. Ik hou 1 minuut stilte.. ik zal aan julie denken chantal, d en grote zus.. In deze minuut stuur ik alle kracht en moed die ik heb. Meiden, houden jullie met mij mee 1 minuut stilte? Een minuut waarin we vienna haar rust gunnen.. en mamachantal, papa en grote zus heel veel sterkte, kracht en moed sturen... Er is gewoon niks wat we kunnen doen om de pijn te verzachten... maar we kunnen wel onze krachten bundelen...
jeetje, wat schrik ik van dit bericht! Papa en mama, heeeeel veel sterkte vandaag met alles en ook de komende tijd! Ik denk aan jullie vandaag.
Heel veel sterkte, kippenvel en misselijk word ik ervan! Kan me niet voorstellen hoe pijn en afgrijselijk dit zal zijn Zo oneerlijk! Dat jullie kracht mogen vinden om door deze hel te gaan!!
Lieve papa, mama en zusje van Vienna.... Hier zijn geen woorden voor, de tranen stromen over mijn wangen! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie en jullie familie en vrienden! Hele dikke knuffels!
Afschuwelijk, oneerlijk en ineens verdrietig.. Heel veel sterkte met dit ondragelijk grote verlies. Woorden schieten te kort..