Hou elkaar vast en laat los Vertrouw dat de liefde nooit overgaat Hou elkaar vast en laat los Huil, bidt, lach en bewonder!
Heeeel veel sterkte vandaag en de dagen die nog komen! Onmenselijk waar jullie doorheen moeten! Geniet nog van jullie meisje zolang het kan...
Lieve Chantal en familie. Het is dinsdag.De dag. De dag dat jullie echt afscheid zullen moeten nemen van jullie prachtige meid. Ik hoop, dat alle liefde en medeleven die de meiden vanaf hier naar jullie proberen toe te sturen aankomt en jullie een klein beetje helpt dit onmenselijke verdriet te kunnen dragen. Iedereen hier voelt met jullie mee, moeders en vaders. Het is zo oneerlijk, ze heeft zo hard gevochten. Dit is niet hoe het hoort te gaan, tegennatuurlijk. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.
Fly, fly little wing Fly beyond imagening The softest cloud, the witest dove Upon the wind of heaven's love Past the planets and the stars Leave this lonely world of ours Escape the sorrow and the pain And fly again Fly, fly precious one Your endless journey has begun Take your gentle happiness Far too beautiful for this Cross over to the other shore There is peace forever more But hold this mem'ry bittersweet Until we meet Fly, fly do not fear Don't waste a breath, don't shed a tear Your heart is pure, your soul is free Be on your way, don't wait for me Above The universe you'll climb On beyond the hands of time The moon will rise, the sun will set But I won't forget Fly, fly little wing Fly where only angels sing Fly away, the time is right Go now..find the light
.. wouw.. geen woorden voor.. heel veel sterkte gewenst vandaag en de komende tijd.. wat verschrikkelijk.
heel veel sterkte met alles! vreselijk om dit te moeten meemaken... weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven...er zijn gewoon geen woorden voor...
Ik weet niet wat ik moet schrijven.... Er bestaan geen woorden die jullie pijn en verdriet kunnen verzachten Wat is het leven oneerlijk Heel veel sterkte!!!
Sterkte klinkt zo ''niets'' in alles wat jullie meemaken, maar ik kan gewoon de woorden niet vinden Ik kan me alleen maar indenken hoe onmenselijk veel verdriet jullie hebben