Ook hier komt er niets uit mijn handen, zie mijn kleintje van dezelfde leeftijd spelen en dat is Vienna niet gegund, het is zo oneerlijk. Toch nog hopend op een ongelofelijk groot wonder, sterkte..
Ik heb ook nog even een kaarsje gebrand voor die kleine, maar oh zo sterke Viënna. Heel veel sterkte straks, en vooral de komende dagen. Dit is zo oneerlijk, heb er geen woorden voor.
Woorden schieten tekort hiervoor.. Heel veel sterkte, ik kan me niet voorstellen wat jullie door moeten maken.
Ik kan geen woorden vinden, de tranen lopen over mijn wangen... Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie, al is het voor haar ook een verlichting dat de pijn voorbij zal zijn... Jullie pijn en verdriet, ik hoop dat het ooit een plekje mag krijgen en je kunt glimlachen als je aan haar denkt. Ontzettend veel kracht en sterkte, nu maar ook lang daarna
Ook hier constant met de gedachten bij Viënna, o wat vreselijk. Hier staat ook een kaarsje te branden. Hopelijk kunnen jullie de kracht vinden om door tegaan. Er wordt aan jullie gedacht!
En dan is het moment nu echt daar! De dag waarvan jullie hoopte dat hij nooit zou komen komt veels te snel! Jullie meisje heeft zo'n ongelofelijk strijd moeten leveren, zo'n oneerlijke strijd, zo'n onmenselijke strijd! Een hel voor jullie als ouders en haar grote zus! Iets laten gaan/ los laten wat je het liefst vast klampt en waar niemand aan mag komen! De hele ochtend al kippenvel gehad. Het idee dat je dit als vader en moeder moet door staan maakt mij al gek. En jullie staan er middenin! Hier brand een kaarsje voor jullie en voor jullie meisje! I'll be with you, I'll be waiting for you On the other side, on the other side And the winds that blow they'll guide you home Get you through the night, get you through the night It will all be right
Wat verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor. Ik wens jullie alle kracht, liefde en steun toe. Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.. Mijn gedachten zijn bij jullie..
Woorden schieten te kort.... Zo oneerlijk dat jullie prinsesje het aardse zal gaan verlaten om een engeltje te worden. Heel veel sterkte voor nu, straks en de tijd die komem gaat voor jullie gezinnetje en allen die jullie lief zijn.
Ik heb kaarsen voor jullie aangestoken.. dat jullie iets mogen voelen van al het licht wat voor jullie brandt en je mooie dochter zal dragen