Ik denk aan jullie...aan het moment wat veel te ondraaglijk is, veel te onmogelijk voor een ouder.... Kippenvel en koude rillingen krijg ik ervan... Kan me alleen maar inbeelden hoe VERSCHRIKKELIJK en HARTVERSCHEUREND dit moet zijn. Hoe machteloos je je voelt... hoe je heel hard wilt schreeuwen.... Ik zou graag willen toveren dat jullie meisje gezond kan worden!! Waarom is het leven zo hard...? Dit kun je een moederhart niet aan doen, echt niet.... zo wreed.. Denk aan jullie..
Vreselijk! Hier zijn geen woorden voor! In gedachten ben ik bij jullie. Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Het is niet eerlijk!
Ik kan niet anders dan jullie sterkte toewensen, maar alles schiet te kort... Wat een pijn en verdriet...
En dan is het 11 uur.. Brok in m'n keel en tranen over m'n wangen. De afgelopen uren heb ik elke minuut gevolgd, en me afgevraagd dat als ik, iemand die jullie helemaal niet kent, dat al doe, hoe hartverscheurend en afgrijselijk het dichterbij komen van dit gruwelijk uur voor jullie moet zijn.. Hier gaan ook de kaarsjes aan.
Ik ben in mijn gedachten bij jullie. Er brand een kaars voor jullie prachtige dochter! 1 minuut ben ik stil voor jullie ontzettend sterke prachtige dochter!! En nog vele minuten zullen volgen dat ze door mijn hoofd spookt.. O lief meisje toch..
Oh de hel waarin jullie nu inzitten..verschrikkelijk Wat kan het leven verschrikkelijk hard en oneerlijk zijn! Ik denk aan jullie en hier brand ook een kaarsje voor jullie lieve, mooie, kleine meid.
mn dochter van net 2: 'mama, traantjes? drietig?' waarop ik haar vertel: ' traantjes voor een kindje dat nooit meer een koekje pikt, dat nooit meer lacht'. mn dochter: ' mama, nuffel! en kusje!' de knuffel en t kusje zijn voor jullie lieve familie....
Vreselijk...tranen rollen over mijn wangen...hier speelt mijn meisje van 22.5 maand... en jullie meisje heeft de strijd niet mogen winnen.....heel veel sterkte
Wat vreselijk. Heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte met het gemis van dit prachtige meisje