Gelukkig een beter bericht!! Hopelijk gaat het vandaag lukken om van de ecmo af te kunnen. Zet hem op Vienna!
Ze hebben net op proef de ecmo er even af gehaald. Het ging al beter, maar nog net niet goed genoeg. Straks weer scopie van de long, kijken of ze nog wat slijm weg kunnen zuigen. Ook gaan ze haar wond uitzuigen. Vanmiddag gaan ze weer proberen of ze van de ecmo af kan. Misschien moet ze een shunt krijgen, dat gebeurt dan vandaag of morgen. Oftewel..we weten nog niks
Pffff, wat een onzekerheden nog. Ik vind het wel positief om te lezen dat dat het zonder de ecmo al beter ging, maar nog net niet goed genoeg. Heel veel sterkte!!!!
Jeetje meis wat een onzekerheid. Maar wat fijn dat het toch iets beter ging. Hopelijk lukt het straks wel.
Wat een onzekerheid en spanning... Ik hoop dat jullie vandaag meer duidelijkheid krijgen en dat de ecmo heel snel niet meer nodig is! Laat de moed niet zakken... Knuffel!
Wat een onzekere tijd voor jullie, en het is me wel duidelijk dat ze een vechtertje is!! Ik duim voor jullie!!
wat een spanning en onzekerheid voor jullie. Wel fijn om te lezen dat het vanmorgen iets beter ging, maar helaas nog net niet goed genoeg. Hoe ging het vanmiddag? Heel veel sterkte!
Ook ik zie je topic nu pas en wil jullie heel veel sterkte wensen. Kindjes moeten gewoon kunnen genieten en meer niet....
Ik kom iedere keer even spieken... Hoop maar zo dat geen nieuws, goed nieuws is... Ik blijf aan jullie denken, sterkte!