Rustzacht Vienna!! Ik wens jullie samen met jullie dochter heel veel sterkte en kracht... Veel te kort hier mogen zijn...
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie. Dat jullie elkaar kunnen steunen waar nodig is met een engel op jullie schouder.
Rust zacht lieve Viënna! Gecondoleerd met dit vreselijke verlies, en heel veel sterkte en kracht toegewenst voor moeder, vader en grote zus.
weet even niks te zeggen.rust zacht lief meisje eindelijk geen gevecht meer. veel sterkte voor papa en mama en grote zus.wat een gemist. snik.
Lieve Chantal, Het is te vreselijk voor woorden! Maar wat kan jij trots zijn op jouw kleine meisje, Viënna. Zolang gevochten voor een lang en mooi leven, maar het heeft niet zo mogen zijn. Deze oneerlijke strijd heeft ze niet kunnen winnen. Ik leef ontzettend met jullie mee. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de aankomende tijd en ik hoop dat je alle steun van jullie omgeving krijgt die jullie nodig hebben, niet alleen voor de aankomende tijd maar ook de jaren die nog zullen komen om met dit vreselijke verlies te kunnen leven. Lieve Chantal, je bent een sterke vrouw en je meisje blijft bij jou, ookal kun je haar niet zien. Dikke knuffel!
Ook van ons heel veel sterkte gewenst bij dit vreselijke verlies. Rust zacht lieve kleine Viënna... Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Wat verschrikkelijk voor jullie mammachantal, man en grote zus. Wat zullen jullie nu vol verdriet zitten. Ik zit hier op werk met een enorme brok in mijn keel, en voel het zo goed, hoe moet dat voor jullie zijn... ik wens jullie alle liefde, rust en sterkte van de wereld toe. Niemand mag door zo'n hel gaan. Je bent een onzelfzuchtige mamma, je gunt je kind rust. En dat is zo mooi, maar tegelijkertijd zo wreed. Vienna (prachtige naam...) rust zacht, je hebt je pappa, mamma en zus trots gemaakt, zeker weten, lieverd.