Gecondoleerd en heel veel sterte de komende tijd.. Wat moet dat vreselijk geweest zijn en tevens wel goed om achteraf op terug te kijkne denk ik.
Gecondoleerd met dit verschrikkelijk grote verlies... Hier zijn geen woorden voor... Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Gecondoleerd papa, mama en grote zus van dit dappere kleine meisje!!! Wat een vreselijke sombere dag....heel heel heel veel kracht gewenst voor de tijd die komt!!!
Kippenvel Gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige sterke dochter. Vienna was een dapper meisje!
Though you have flown away you wil allways stay 'cause you're not forgotten here you're gone, gone with the wind Gecondoleerd met het overlijden van jullie kleine Vienna. Heel veel sterkte.
Vandaag heb ik haar Drie kussen gegeven En streelde haar haar De tijd is nabij De reis vangt aan Met moeite laat ik haar gaan Zonder bagage Pijn of verdriet Zij heeft haar vleugels al aan Moeiteloos laat zij zich gaan Drie kussen geef ik En streel haar Viënna, wat ben je ons dierbaar Sterkte en liefde gewenst!
Gecondoleerd met het verlies van jullie dappere kleine meisje en zusje! Vind het echt verschrikkelijk voor jullie, de tranen staan er van in mijn ogen. Heel veel sterkte!
Pffff, het allerergste om mee te moeten maken als papa en mama. Gecondoleerd en heel heel veel sterkte voor nu en daarna...
Wat een mooie woorden en prachtige gedichten! Tranen lopen over mijn wangen. Wat vreselijk dat ontzettend dappere Viënna het toch niet gered heeft. Ze heeft nu haar rust gevonden en zal zeer zeker over papa, mama en haar grote zus waken. MamaChantal en familie heel veel sterkte in deze hele moeilijke periode. Rust zacht kleine lieve Viënna!
Op een wolkje o zo hoog zit je lekker zacht. Kijk je naar de regenboog de maan die naar je lacht. Sterretjes blinken om je heen de zon verwarmt je huid. Je blijft daarboven niet alleen je bent ons vast vooruit. Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte.
Nogmaals sterkte met dit hele grote verlies, tranen rollen over mijn wangen. Dit lijkt me zo moeilijk voor jullie....