Gecondoleerd met dit onbeschrijfelijk grote verlies. Vreselijk... Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen, weken, maanden, jaren etc.
Wat vreselijk, kippenvel staat op mn armen en de tranen in mn ogen. Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies. Jullie meisje heeft rust
Och je kleine meisje... Sterkte zo ontzettend veel sterkte gewenst. Dag lieve Viënna ga maar fijn dansen op de wolken. Speel tikkertje met de regen en verstoppertje met de zon. Straal daar boven lief mooi meisje, straal...
Pffffff......gecondoleerd en heel veel sterkte met wat nog komen gaat..... wat was je dapper Viënna.....rust zacht......
Wat een verdriet! Zo oneerlijk... zo geen woorden voor... Ik heb hier ontzettend veel mooie woorden langs zien komen... meer dan ik kan zeggen. Ik ben er gewoon stil van... Ze heeft haar dappere strijd gestreden. Helaas mocht ze het niet redden. In gedachten blijft ze bij jullie en in jullie harten leeft ze voort!! Ontzettend veel sterkte...
Gecondoleerd, heel heel veel sterkte voor nu en de zware momenten die nog gaan komen, rust zacht lief klein meisje
Gevochten als een tijger, sterk als een beer. Je kwam er bovenop. telkens weer. Maar het werd een oneerlijke strijd. Je hebt er voor geknokt. We zijn trots op je kleine meid. rust zacht Viënna papa,mama en grote zus heel veel sterkte in de moeilijke tijd die komen gaat.
Gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte voor allemaal... Dag klein dapper meisje, mooi engeltje...
O pff kippevel. Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter en zusje. Heel veel sterkte en kracht toe gewenst. Rust zacht lieve dappere Vienna.