tranen rollen over mijn wangen. Wat heeft jullie meiske gestreden en het helaas niet kunnen winnen Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen met dit grote verlies en iedereen die van jullie meiske houdt!
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Wat kan het leven toch vreselijk wreed zijn.. Dikke knuffel !
Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om het hele verhaal te lezen, want dit is zo vreselijk triest. Sterkte met het verdriet.
Ik kom sinds onze fb nooit meer op zp maar voor viënna nu wel.. Ik ben zo trots op hoe jullie het hebben gedaan, hoe viënna heeft gevochten en hoe jamelie aan de zijde van haar kleine zusje heeft gestaan.. wat zijn jullie stuk voor stuk toch toppers.. Ze was zo op maar wat zullen we haar missen..
Ongelovelijk veel sterkte de komende tijd. Niemand zou dit mogen mee maken. Wat heeft jullie lieve kleine dappere meisje ontzettend gestreden. Rust zacht lieve Viënna
Gecondoleerd met dit grote verlies... Heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit te moeten en kunnen dragen!
Pff met tranen in mijn ogen probeer ik wat te typen maar er komt niets uit.. Gecondoleerd met dit grote verlies!! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.. Rust zacht lieve kleine meid!!