Dag lieve kleine Viënna! Je kent mij niet, maar je bent een beetje beroemd geworden de afgelopen tijd. Zo'n dapper meisje, zo'n oneerlijke strijd. Je bent zo ver gekomen, en nu is het tijd om te gaan. Gelukkig heb je geen pijn meer, ben je nu vrij, helemaal zoals je was bedoelt. Geniet er maar van hoor, klein meisje, van leven zonder pijn en verdriet, maar je zult wel gemist worden hier. Chantal en familie, gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en voor de komende tijd. Er wordt aan jullie gedacht!
Gecondoleerd.... Wat moet dit vreselijk veel pijn doen. Het raakt mij echt tot in het diepste van mijn ziel. Sterkte. En lieve Vienna, rust zacht meisje...
Veel en veel te vroeg, om je kleine meid te moeten verliezen.. Gecondoleerd en alle kracht toegewenst voor de komende tijd.
Kippenvel en tranen in mijn ogen.... wat zullen jullie het zwaar hebben.. heel veel sterkte komende dagen... r.i.p. kleine meid
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies en heel veel sterkte voor de moeilijke tijd die nog gaat komen. Rust zacht lieve Viënna!
Zo in en in triest dat jullie kleine meisje niet verder mocht leven. Heel veel steun voor de komende tijd
Gecondoleerd.... Heel veel sterkte en kracht toegewenst... Woorden schieten tekort Rust zacht lieve Viënna....
:'''( Vreselijk!!!!! Zo'n mooi klein meisje. Zoiets moet niet mogen gebeuren. Gecondoleerd! Heel erg veel sterkte! Xxxxxxx