Wat verschrikkelijk oneerlijk en onmenselijk om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen.
Ik heb vandaag zo veel aan jullie en jullie kleine kanjer Viënna gedacht en heb heel wat traantjes gelaten. Wat een vreselijke dag voor jullie. Die kleine meid heeft zo hard gestreden, ik hoop dat ze nu rust kan vinden. Nogmaals heel veel sterkte en kracht
Tranen in mijn ogen..... Gecondoleerd met het verlies van jullie lieve meisje. Heel veel sterkte gewenst.
Rust zacht, lief mooi meisje. Lieve Chantal, man en dochter, Kracht, liefde en veel sterkte wens ik jullie toe. Racoon - Don't Give Up The Fight (Official Video) - YouTube (Racoon - Don't give up the fight) I will remember you, and all that we have been through There is no angel, that can be more angel than you I see you every night when your star is shining bright And I cry, and I smile, I wish you where here, with me Well, I am so proud to be your father I am so proud to be your mum And I am so proud to be your brother So may this be your song Dikke knuffel.
Wat een enorm verdrietig nieuws!Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies.
Wat een verdriet! Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen... Behalve heel veel sterkte gewenst! Hopelijk hebben jullie nog op een fijne manier afscheid kunnen nemen. Liefs, Kweenie
Dag kanjertje, wat heb jij gestreden! Heel veel kracht en sterkte Chantal voor de aankomende tijd, je kan trots zijn op je vechtertje!
Papa, mama en grote zus gecondoleerd en heel veel sterkte en liefde gewenst. Dit is niet te bevatten en onmenselijk... Lieve kleine meid rust nu maar uit..
Lieve vienna, slaap lekker.. je hebt je rust verdiend.. Papa, mama en grote trotse zus, heel veel sterkte en moed voor de komende tijd. .
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Zit hier te huilen. Wat een onwijs groot verlies en verdriet. Heel veel sterkte!
wat moeilijk ik weet niet wat ik moet typen ik zit ook met tranen hier, heel veel sterkte voor jullie.
Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Tranen over mn wangen, wat kan het leven toch oneerlijk zijn. Ik wil jullie heel veel kracht wensen voor de komende tijd. Vreselijk.