Gecondoleerd Ik zit met tranen in mijn ogen dit bericht te typen Heel veel sterkte toegewenst voor nu en de tijd die gaat komen Het leven is zo oneerlijk soms Waarom nu jullie meisje... Je mag trots op haar zijn dat ze zo gevochten heeft voor haar leventje Een kanjer die kleine vienna!
gecondoleerd . Ik las op fb een bericht over Vienna, en dacht gelijk aan jullie meisje was al ff niet op Zp geweest .... schrik ervan heel veel sterkte , kracht !!!
Wat is het leven oneerlijk.. Klein lief meisje heeft zo moeten vechten. Zo oneerlijk dat ze het heeft moeten verliezen.. heel veel sterkte.. Ik weet gewoon niets meer te zeggen..
Er ging een siddering door me heen bij het lezen van het allerverdrietigste dat je als moeder mee kan maken. Heel veel sterkte, liefde en kracht gewenst voor jou, je man en je andere dochtertje.
met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel lees ik de berichten. zelfs op mijn Facebook kom ik de mooiste berichten van jullie prachtige dochter en dat terwijl ik jullie niet ken. misselijk bij de gedachten wat jullie nu door moeten maken. ik wens jullie alle sterkte van de wereld toe om dit grote verdriet ook maar enigszins te kunnen dragen.
Gecondoleerd. Woorden schieten tekort. Veel sterkte voor jullie als beide ouders. Maar ook de kleine meid als zusje, een dikke knuffel voor dit meisje die ook dit in haar vroege leeftijd dit grote verdriet ook moet doormaken. Voor vrienden, familie en kennissen heel veel sterkte!
Oh wat verschrikkelijk! Ik heb er geen woorden voor. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Gecondoleerd met het overlijden van jullie lieve meiske. Zo oneerlijk...Heel veel kracht gewenst voor jullie.