Lees al weken mee en het houdt me erg bezig. ben iedere keer weer in tranen. Mijn oudste zoontje is net zo oud als Vienna en mijn jongste zoontje heeft net als Vienna ook zo moeten vechten voor zijn leven. Ons was een wonder gegund en wat had ik Vienna dat wonder ook gegund. Lieve Chantal en familie, zoals zovelen al schreven zijn er eigenlijk gewoon geen woorden voor dit verdriet. Ik hoop dat je hele lieve mensen en veel steun om je heen hebt. Ik wens jullie veel kracht om dit alles te kunnen dragen Lieve Vienna, rust zacht meisje..
Heel veel sterkte met jullie enorme verlies. Onmenselijk om zoiets mee te moeten maken. Wat ontzettend verdrietig...
Gecondoleerd, steeds staan de tranen in mijn ogen als ik eraan denk wat jullie nu moeten doormaken. Heel erg veel sterkte.
Wat vreselijk om dit mee te moeten maken....gun je echt niemand... Ontzettend veel sterkte gewenst voor jou en je familie........
Oh nee! Wat verschrikkelijk... Wat een hel... Heel veel sterkte toegewenst ooit, ooit komen er weer betere dagen aan hopelijk gaat voor jullie de tijd heel snel.
vreselijk, heel veel kracht en sterkte toegewenst met het verlies van jullie lieve kleine meid, ik denk aan jullie
Rust zacht lieve meid! Gecondoleerd en sterkte papa mama en grote zus, we blijven aan jullie denken!!
ik heb net als velen mee gelezen en kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit voor jullie moet zijn. Denk aan alle mooie herinneringen van elkaar en heel heel veel sterkte met elkaar!
Gecondoleerd, wat een verdriet en een onmenselijk gemis moet dit voor jullie zijn Onwijs veel sterkte toegewenst.
Gecondoleerd! Wat een intens lijden dat jullie hebben te dragen! Woorden schieten tekort... Heel veel sterkte!
Gecondoleerd met het verlies van jullie lieve meisje. De dag zal vandaag heel raar voor jullie zijn. Vele schreven het al voor mij: jullie mooie meisje zal altijd bij jullie in jullie hart zijn en over jullie waken. Heel veel sterkte.
Gecondoleerd met het verlies van jullie lieve Vienna...Verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor... Ik wens jullie en de rest van jullie familie heel veel sterkte.
Gecondoleerd.. pff heb er geen woorden voor. vecht zelf nu ook tegen de tranen als ik dit bericht lees.. Jullie kleine wondertje,Vreselijk dit.. Heel veel sterkte met dit oh zo grote verlies!
Pfff wat verschrikkelijk!! Het ergste wat je kunt meemaken!! Denk regelmatig aan jullie!! Mijn moederhart huilt!! Heel veel sterkte, vienna rust zacht meisje!!!