Geen woorden voor dit verschrikkelijke verlies.. Gecondoleerd Ze heeft moedig hard gevochten en de oneerlijke strijd verloren. Geen pijn meer voor jullie kleine Viënna. Heel veel sterkte en steun in deze intens verdrietige periode.
Lieve Chantal, ik zal eerlijk zijn ik heb niet alles gelezen, maar wel het laatste en ik heb geen woorden voor het verdriet wat jullie nu moeten dragen. Wat hierboven geschreven is is erg mooi gezegd en daar wil ik me eigenlijk bij aansluiten. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe voor deze onmenselijk moeilijke periode. Viënna, wat een strijd heb jij geleverd en wat oneerlijk dat je die niet hebt mogen winnen meisje. Ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden...
Dit zou geen een moeder mee mogen maken, wat vreselijk. Ik heb er geen woorden voor....gecondoleerd en heeeeel veel sterkte !
Heel veel sterkte met dit ontzettend grote verlies.. Heb er ook eigenlijk geen woorden voor, besef me hier meer en meer door hoe dankbaar ik ben met een gezond kind.. Viënna waakt over jullie, daar ben ik van overtuigd!
Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Heel heel heel veel sterkte! Wat is wereld ontzettend oneerlijk! Ik wens Vienna alle rust en jullie alle kracht! Pff ik heb er echt geen woorden voor, denk aan jullie!!
Gecondoleerd met dit ongelooflijk en veel te grote, niet te bevatten verlies. Heel veel sterkte voor jullie
Gecondoleerd, geen een ouder zou dit moeten meemaken. De tranen staan in mijn ogen. Heel veel sterkte!!
Zo ontzettend oneerlijk. Ze heeft zo hard gevochten en dan nog moest ze de strijd opgeven. De tranen rolden ook over mijn wangen. Geen enkele ouder zou zoiets mee moeten maken. Gecondoleerd met dit verlies en ik wens haar familie heeeeel veeeel sterkte.
Verschrikkelijk.. Ik kan niet op woorden komen wat dit enorme verlies kan omlijsten.. Of troost kan geven.. Het ergste wat kan gebeuren is gebeurd, jullie kleine prachtige meisje is een engel geworden. Heel erg veel sterkte, ze leeft voort in jullie harten en levens, en zo zelfs ook in de harten van mensen die jullie en haar niet in het echte leven kennen/gekend hebben. Gecondoleerd..