Hallo, weet niet of de vraag al eerder is gesteld hier dus ik stel hem toch. Mijn dochter is nu bijna 1,5 jaar en doet het onwijs goed! Ze slaapt nu nog in haar ledikant wat opzich nog een goede uitkomst is, maar ik vroeg me af vanaf wanneer jullie jullie kleintjes in een groter bed hebben laten slapen? En vanaf wanneer kan dit? Groetjes Sassa
Lisa was 1 jaar en 2 maanden toen ze in het grote bed ging. We zijn toen nl met de babykamer begonnen voor ukkie. Het gaat prima in het grote bed... Met een rekje ervoor kan ze er niet uitvallen, maar wel uitklimmen als ze wil. (wat ze overigens niet doet)
ik ga in aug. zeker shppen voor 2 kinderkamers.....dus voordat de dames 2 zijn zullen ze ook in een groter bed slapen! Ik merk nu dat ze eraan toe komen, omdat er eentje nu probeert uit de ledikant te klimmen....
Onze oudste was bijna 2 jaar en een half toen ze naar een groter bed ging en dat ging meteen heel erg goed.
mijn kiddies waren 2 jaar toen ze over gingen naar een groot bed met regelmatig het gevolg dat ze er ook wel eens naast belande maar daar had ik een oplossing voor ik legde er een matras naast vielen ze? maar dan lekker zacht en sliepen dan ook vaak door want merkte ze niet eens hahaha
De oudsten waren ruim 2 toen ze naar het grote bed gingen. Onze jongste, net 2, gaat na de zomer. Ze gaat namelijk verhuizen naar een andere kamer en we hebben nog geen tijd om deze op te knappen. Tot die tijd slaapt ze in haar ledikantje, wel heb ik de 3 losse spijlen er al een tijdje tussen uit. Ze kan er dus zelf in en uit komen. Dit hadden we ook bij de oudsten gedaan voordat ze 2 werden. Werkt perfect.
Kinderen zijn dus aan toe om in een ander bed te slapen als ze eruit proberen te klimmen? Ja ik heb totaal geen idee daarvan hoor! Mijn dochter wil er ook wel uitklimmen maar ik weet niet of ik dat al een goed idee vind... Ik wil niet dat er nachtelijke feestpartijen aan de gang gaan in de kinderkamer