Hoi meiden, Ik heb een zoontje van bijna 1 genaamd Floris. We hebben net te horen gekregen dat de 2e ook een jongen is! Hij komt als het goed is begin december, dus we hebben nog even om na te denken. Maar misschien willen jullie ons helpen? Onze wensen: - past bij Floris - Nederlandse naam - geen nieuwe naam (beetje klassiek zeg maar, maar wel jong en leuk, zoals Floris dus!) Alvast bedankt!
Tobian vind ik wel leuk... Mijn man wil graag Rembrandt, ik vind het ook een mooie naam, maar twijfel een beetje aan de apartheidsfactor... Wat vinden jullie daarvan? Edit: ik ken een Rembrandt en die vind het heel leuk om zo te heten, iedereen onthoudt je naam meteen natuurlijk.
Floris & Daan Floris & Lucas Floris & Tom / Tim Floris & Jeroen Rembrand vind ik niet zo leuk, maar vind het op zich wel leuk bij Floris passen.
Bedankt Pris! Jeroen kan echt niet vanwege onze achternaam. Lucas vind ik net iets te populair op het moment, maar wel heel mooi. We denken ook aan Stijn, Gijs, Thijmen (jeetje, zijn we soms fan van de ij?), Vincent, Merijn (pfff, nog een ij).
Ik ken een Floris en die heeft een broertje die Sietse heet . Vind ik erg leuk Merijn vind ik ook leuk
Lodewijk? Ik vind Rembrandt wel leuk... zeker apart maar niet freaky of zelfverzonnen (= niet mijn smaak, leuk apart wel)
- Floris en Boudewijn - Floris en Diederik - Floris en Hendrik - Floris en Caspar - Floris en Maurits - Floris en Alexander - Floris en Samuel - Floris en Pieter - Floris en Arthur - Floris en Hugo - Floris en Quirijn - Floris en Marnix - Floris en Bastiaan - Floris en Ewoud - Floris en Rudolf - Floris en Laurens - Floris en Reinier
floris: PRACHTIG! wat erbij past? ik zou zeggen iets van maurits/pepijn/stijn/olivier. (zo, meteen onze top5 voor jongens prijs gegeven ) rembrandt vind ik TE apart. ik ken een rembrandt en zijn broer heet vincent. van rijn en van gogh dus, als inspiratie.. nee, niet doen. ook een andere sfeer dan floris vind ik. succes, je komt er vast uit
Ik dacht ook meteen aan Maurits Floris & Maurits Floris & Jonas Floris & Jelle Floris & Thomas Floris & Mauro Floris & Morris Floris & Mathias