Lieve baby, Ik dacht dat ik je had, Dit keer Maar helaas, Alweer Van alles gevoeld Maar niks 'T blijft een doel... Jou mogen krijgen Op een dag Mijn grootste wens In mijn buik, Liefde, Een nieuw mens! Lieve baby, Op een dag Als jij komen zal Zal ik weten, Waarom ik nu wacht En dat 't 't waard was Omdat ik JOU anders niet had Dat idee troost me Dus lieve baby, Soms is 't zwaar Maar ik zal wachten, en doorgaan Want JIJ bent 't waard! ♡
Prachtig geschreven! Wat een mooie gedachte om aan vast te houden. Zo positief!! Ooit lees je dit gedichtje terug met je baby in je armen en dan weet je inderdaad dat het het wachten zo waard was! Veel geluk!
mooi hoor!!!! hoop dat we hier allemaal over een tijdje dit gedicht nog een keer lezen met een baby in onze armen!
Dank voor alle lieve reacties! Dat ook jullie wensen op een wondertje, moge uitkomen! Wij zijn (pas) 3 rondes bezig, maar heb mijn kinderwens 3 jaar moeten uitstellen voor mijn man (lang verhaal..) waardoor ik er al veel langer (in gedachten) mee bezig ben.. Liefs! Xx