Onze liefdesbabyengel

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Mauw, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

    Lauraa98 Bekend lid

    25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik ken je ook van het mei topic waar ik helaas ook niet in ben kunnen blijven. Je hebt zoveel meegemaakt een mk en toch nog zwanger zijn en dan dit.
    Ik heb het al is gedaan in het mei topic maar omdat ik niet weet of je dat nog leest wil ik je hier heel veel sterkte wensen. Wat moet dat moeilijk zijn om toch afscheid te hebben moeten nemen. Dikke knuffel xx
     
  2. Femya

    Femya Niet meer actief

    Mauw hoe gaat het nu met je meis? Wil even laten weten dat ik jou en je kleine mannetje niet vergeten ben. Dikke knuffel!
     
  3. dropje26

    dropje26 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hier ook iemand die vaak aan je denkt... Hie gaat het? Al uitslagen?
     
  4. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Jullie zijn zo lief!

    Het gaat goed met ups & downs. Soms ben ik bang dat ik te snel ga, soms vind ik het juist zo fijn om door te gaan, maar als je eenmaal weer in het oude ritme zit, ga je met een soort stroom mee waarin in mij soms gedwongen voel om mee te varen en niet even aan de kant te stoppen. Met mijn geweldige man praat ik heel veel, iedere dag nog wel, onze band is nu zo sterk. Ook met familie heb ik het er vaak nog over. Maar daarbuiten, zelfs goede vrienden 'vergeten' het en er wordt niet meer over gesproken. Dat doet pijn... maar om dat te uiten heb ik geen behoefte aan. Ik snap het namelijk ook wel....

    We hebben in ieder geval een bevestiging dat het cystenieren waren en dat zijn ene niertje helemaal vergroeid was. Verder nog geen uitslagen....ongeveer over 3 weken horen wij of het erfelijk is/was of toch een 'foutje'.

    Veel liefs!
    PS mei mamas: Hoop dat het met jullie en jullie wondertjes goed gaat!
     
  5. logo

    logo Niet meer actief

    Ik ben even stil, vind het zo vervelend voor jullie.
    De wachtperiode zo moeilijk!
    Het is zo herkenbaar dat sommige mensen er stil bij staan en anderen gewoon door gaan. Dit is zo moeilijk want je eigen leven staat helemaal stil.
    Ik heb wel gemerkt dat sommige mensen er niet over durfden te praten. Ze wisten niet hoe en waren bang dat ik zou gaan huilen. Dat hoorde ik dan achteraf.

    Heel veel sterkte komende tijd en een dikke knuffel!
     
  6. dropje26

    dropje26 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Lieve mauw, fijn dat t je door gaat al heb je geen keuze natuurlijk
    En heel herkenbaar hoor mijn 3 miskramen (totaal geen vergelijking met jullie) vroeg na een week ook niemand iets meer..
    Ze durven niet ze willen niet ze denken er niet overna totdat het hunzelf overkomt dan begrijpen ze t pas

    Mijn kleine man heeft in ieder geval n mei engeltje!
    Ik ben benieuwd naar de uitslag

    Hele dikke knuffel
     
  7. mama van daan

    mama van daan Fanatiek lid

    11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Gefeliciteerd met jullie zoontje en spijtig genoeg hebben jullie reeds afscheid moeten nemen,veel sterkte toegewenst
     
  8. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Wat fijn dat je zo goed met je man kan praten en met familie! Dat is heel belangrijk en zó waardevol!

    En je vrienden zullen hem echt nog niet vergeten zijn. Maar waarschijnlijk willen ze je niet verdrietig maken door erover te praten. Ik zie dat bij ons ook veel. Mensen proberen dingen te vermijden omdat ze bang zijn dat je er verdrietig van wordt en dat willen ze niet. Maar als je er vrede mee hebt, is dat natuurlijk ook goed.

    Succes met wachten op de overige uitslagen...
     
  9. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve Levi,

    Nu is het zo ver, alle onderzoeken zijn afgerond en de uitslagen zijn binnen. Het voelde ineens weer zoals 9 december, ineens was alles écht voorbij, voelde het echt leeg en is het ineens tijd om jou 'los te laten' en verder te gaan. Ik dacht dat ik dat al deed, maar de dag dat alle uitslagen binnen kwamen, was toch wel heftig, ondanks de positieve uitslagen. Ineens is alles echt voorbij, er is niets meer om naar uit te kijken wat betrekking heeft tot jou, het is nu echt afgesloten.....

    We zijn bij jouw rustplaatsje geweest. De zon straalde en jouw hart stond er nog mooi bij en het vlindertje wat rond gaat vliegen door uv stralen, fladderde rond. De laatste tranen, die nog zo diep zaten kwamen eruit... Daarna voelde ik een rust en ineens voelde ik mij opgelucht. Het is goed zo...

    Levi, voor altijd in ons hart!

    I will rember you,
    There is no angel that can be more angel than you.
    I see you every night, when your star is shining bright,
    And I cry, and I smile, I wish you were here with me

    Racoon - Don't give up the fight
     
  10. dropje26

    dropje26 Fanatiek lid

    9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dat kan ik me zo goed voorstellen...
    Hele dikke knuffel! Ik duim voor n brusje voor de kleine levi
    En blijf gewoon over hem schrijven, hij leeft voort in ons meitopic want hij staat er nog steeds bij.. Dikke knuffel
     
  11. Hoi mauw hoe gaat het met jullie.. wat waren de uitslagen verder? Geen chromosoomafwijkingen? Gewoon pech zeker? (dat was het hier, cellen gaan dan verkeerd liggen in begin vd zwangerschap :( )
     
  12. Vertrouwen

    Vertrouwen Niet meer actief

    Jeetje wat een heftig verhaal! Een zwangerschap met veel zorgen en dan ook nog zo'n afloop. In ieder geval wil ik je nog wel feliciteren met L.evi. En heel veel sterkte de komende tijd!
     
  13. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    @ babyengel: lief je berichtje. Hier ook pech.... Uiteindelijk bleek het dat hij ook geen blaas meer had, zijn longen 'verkeerd' om zaten en eigenlijk maar 1 grote nier, de andere nier was verschrompeld. De kans op herhaling is klein..... Maar de kinderwens is weg. Ik geloof er wel in dat het ooit terug komt. En jij bent toch een beetje mijn 'voorbeeld' jouw meisje had ook cystenieren en je hebt ondanks dat je het ook hebt moeten meemaken, wel 2 gezonde kindjes gekregen. (vat het niet verkeerd op hoor!)

    @ vertrouwen: Thanks! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je ondanks alle ellende die je al hebt moeten doorstaan, een beetje kunt genieten...
     
  14. maja246

    maja246 Fanatiek lid

    7 okt 2009
    1.467
    30
    48
    Heel veel sterkte meid, ik vind het heel erg voor je dat je jullie zoontje moet missen. Er is niets zo zwaar..
    Deze weken zullen extra moeilijk zijn denk ik, ik wens je kracht toe en liefde van degenen die je kennen en je kunnen steunen.
     

Deel Deze Pagina