Gisteren was het precies 1 week geleden dat ik ben gecurreteerd. We kwamen dinsdag 27 september voor een echo in het ziekenhuis. Ik was toen 17 weken. De gynaecoloog had slecht nieuws. Het hartje klopte niet meer. Met veel verdriet verlieten wij de kamer van de gyn. De volgende dag hadden we een 2e afspraak in het ziekenhuis. De gyn meette het kindje op, en het was pas 6 cm. Waarschijnlijk is het hartje van ons kindje al met 12 weken gestopt. Vlak na de echo van 11 weken. Wij dachten dat we nog wat voelde trappen in mijn buik. Maar zo'n levenloos kindje gaat alle kanten op. Op de echo lag het helemaal in elkaar gekropen.. Lief, klein vlindertje... We missen jou heel erg! Ik voel me leeg van binnen..
Meid wat verschrikkelijk...en natuurlijk is daar die leegte......heel veel sterkte! Dikke Knuffel voor jou!!
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte. Fijn dat jullie familie en vrienden nu zo dichtbij zijn.
wat vreselijk voor jullie, dikke virtuele knuffel! Vond het vooral aangrijpend om te lezen dat de kleine helemaal in elkaar gedoken lag...