Volgens mij ligt dat aan de warmte, als ik het zo lees (ik ben natuurlijk geen arts) dan lijkt het er op dat jullie kat niet is overreden door je man maar dat deze al eerder is overleden. Veel sterkte!
Ah nee . Ik denk ook niet hoor dat hij het gedaan heeft, dan had hij dat vast wel gemerkt. Sterkte met dit verlies .
Nou een aantal jaar geleden was mijn poes binnen een uurtje wel stijf hoor was 8 maart ( mijn vader was die dag jarig vandaar ik het nog goed weet)niet koud buiten. Was blijven hangen bij de buurvrouw in het kantel raam. En was heel snel stijf. Waarschijlijk hoorde de poes mij aankomen met de brommer en wilde naar buiten bij de buurvrouw.... Dus vandaar ik het weet. Zag haar nog schokken bij het raam.... brr als ik er aan denk. Blijft niet leuk sterkte heb nog maanden gedroomd van die hangende poes in het kantel raam.Heel naar gezicht.
Wat ontzettend sneu! Ik denk niet dat jouw man hem heeft aangereden maar dat hij eerder is aangereden en nog wankelend naar huis is gelopen. Vorig jaar vonden wij ook onze kat op de oprit en het leek ook alsof ze sliep. Heel veel sterkte!
Hè wat verdrietig mamabri. Veel sterkte gewenst en ik denk ook dat het niet zo snel is gegaan dat je man er iets mee te maken heeft.
Aghh arm beest. Ik weet hoe het voelt als je geliefde huisdier dood aantreft.. vooral als het onverwachts is.. hartverscheurend. Sterke ermee..pff..
Wat naar Denk niet dat het van de auto van je man is. Heb paar jaar geleden mijn konijn laten inslapen, en die was na een uur nog niet koud en stijf. Dat duurde iets langer.
Wat zielig gecondoleerd. Ik zou zelf persoonlijk wel willen weten hoe het is gebeurd. Het kan ook nog vergiftiging zijn o.i.d.
Och nee Mamabri Verschrikkelijk, sterkte voor jullie allemaal! T is toch je maatje die er niet meer is.
Dank jullie wel voor de lieve berichten. Ik ben echt de hele dag vreselijk van slag, voelt zo naar dit. En waarschijnlijk kom ik er ook niet achter hoe het gebeurd is.