Onze lieve kat.....

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Is er niet meer.

Zondag avond (een aantal weken terug) was ik mijn dochtertje haar flesje aan het geven, mijn man zat achter de computer, poesje lag heerlijk te slapen op de stoel.
    Opeens springt ze van de stoel en ze kotst een keer, mijn man direct kijken en toen kroop ze net om het hoekje van de tafel zodat hij haar niet kon zien.
    Hij direct naar de andere kant van de tafel toe en daar lag ze dan.........ze was overleden..................zo in een keer.
    Wij direct nog naar de dierenarts (ik in de pyama), maar ze waren er niet aanwezig omdat het zondag was.In paniek nooit meer aangedacht.
    Maar denk niet dat ze wat hadden kunnen doen, want ze was op slag dood.Ze had voor de tijd nog overgeven en later zag ik ook dat ze had geplast.
    Volgens de DA is ze hoogstwaarschijnlijk overleden aan een hartstilstand.
    Maar ooooooooooo wat heb ik een verdriet om mijn liefste kat.
    Ze was/is echt mijn lievelingetje (we hebben nog 3 katers), ze kwam ook meestal alleen maar bij mij, ze lag altijd bovenop mijn zij als we in bed lagen en ze sabbelde vaak aan mijn oor.
    Ik zal haar echt nooit vergeten.
    Ze heeft maar 3 jaar mogen worden.

Elke keer als ik er weer aan denk dat ze daar zo zielig lag onder de stoel in de kamer, breekt mijn hart weer en stromen de tranen over mijn wangen.Zo eenzaam lag ze daar, echt onvoorstelbaar.

Wat kan de liefde voor je huisdier toch diep gaan.

Liefs M

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Oh meid,wat vreselijk :cry: ik heb ook 2 katten zou er niet aan moeten denken!

Heel veel sterkte de komende tijd!

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Oh, tje, wat zielig.

Ik moet er niet aan denken als 1 van katjes zoiets zou overkomen.

:KNUF: Sterkte meid.

Liefs Marieke.

4. Niet meer actief

Ach wat sneu, akelige manier ook!
    Echt schrikken zeg.
    Veel sterkte, liefde voor een huisdier kan echt groot zijn, bij ons is de hond ook echt deel van het gezinnetje.
    Knuffel voor jou!

5. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Ach gut....Wat intens sneu. Sterkte meid!

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wat erg... :( Zo onverwachts ook... vreselijk. En drie jaar is nog veel te jong.

Gelukkig heeft ze niet veel pijn geleden.

Heel erg veel sterkte. Weet helaas wat je doormaakt nu.

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Oh wat zielig!
    Sterkte butterfly, kan me je verdriet goed voorstellen!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Agossie wat erg!

Gelukkig heeft ze geen pijn gehad, veel sterkte ermee. Mijn katten zijn ook onderdeel van het gezin dus ik kan me er iets bij voorstellen.

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Verschrikkelijk :cry: :cry: :cry: zeg heel veel sterkte :)

10. Wat verschrikkelijk meid. Moet er ook niet aan denken dat er met mijn katje wat gebeurd. Veel sterkte gewenst

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ah wat erg :( ik moet er niet aan denken dat mijn kat zo ineens komt te overlijden, bah, ik heb ook een poes van 2.5 jaar, zo'n lief beestje, die wil ik voorlopig niet missen hoor, ik begrijp je verdriet :( veel sterkte!

12. BoBam

BoBam Niet meer actief

oo jeetje dat is schrikken!
    Ik wens je heel veel sterkte!
    Ik hou ook super veel van mijn katten!
    En ik ben er al vaak kapot geweest dat er een beest dood ging.
    2 jaar geleden zijn 4 dieren van mij gestikt in de rook! vreselijk

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    O wat jong nog!

Ik heb mijn poes ook moeten laten inslapen (de dag voor kerstavond), heel triest maar die was wel al 16 jaar dus een heel stuk ouder. Zij was ook "op". En dat deed me ook al heel veel pijn.

Knuffel Daphne

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    butterfly7,

Februari 2008 is hier iets soortgelijk gebeurd.
    Onze katten waren aan het spelen (we hadden er 2) toen ik plots een knal hoorde, mijn zusje kwam op dat moment binnen lopen, en ik was aan het afwassen.
    Ik vroeg haar of ze even wilde kijken, en ze zei eerst dat alles goed ging en ineens riep ze me in paniek.
    En daar lag hij dan, stok stil midden op de grond, terwijl hij net daarvoor nog langs me kwam rennen tijdens het spelen.
    We hebben hem geprobeerd te reanimeren maar het hielp niet, direct dierenarts gebeld en konden direct terecht.

Daar bleek dat ook hij door een hartstilstand is overleden, hij had een paarse bek, en paarse voetjes.
    Later bij de dierenarts liet hij zijn urine lopen.
    Hij is 2 1/2 jaar geworden...

Heb dagen niet meer geslapen, en dagen gehuild... en nog steeds mis ik hem.
    Het was zo plots, we konden geen afscheid nemen...

Toen we op internet aan het zoeken waren zagen we dat de 1 op de 6 katten overlijden tussen de 2 en 3 jaar aan het gevolg van een hartkwaal.

15. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Oh echt ontzettend zielig! Ik heb ook 3 dames,en kan me je verdriet goed voorstellen. Vind het wel erg om te lezen dat ze maar 3 jaar is geworden :cry: Heel veel sterkte komende tijd.

Adriana

16. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Mijn dame en heer zijn allebei 13 jaar en de kater begint al wat klachten te krijgen. Hij is chronisch verkouden, niest veel (snot), zijn haren worden al wat droger, hij kan niet goed en soepel meer springen en laat stinkscheten!

De poes is nog soepel en gezond, heeft alleen chronische oogloop gekregen, daar hebben we wel een zalfje voor, maar helpt niet echt.

Maar ik kan me niet voorstellen dat ze weg vallen, het zijn echt onze kindjes!
    Er zijn ook altijd van die mensen die zeggen: het zijn maar dieren hoor!
    Alsof je je daar niet aan kan hechten, belachelijk gewoon!

Ik ben al eens eerder een hond en 2 katten verloren, toen was ik vreselijk verdrietig!
    Mijn vriend en ik koesteren nog steeds foto's van onze oude vriendjes!

Nogmaals sterkte en laat je tranen maar lekker lopen!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ahhh wat zielig....ik heb ook 2 katten en zou er ook niet aan moeten denken....brrrr

18. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wat verschrikkelijk als zoiets gebeurd!
    Wij hebben hetzelfde meegemaakt met onze kater van 2,5, alleen met het verschil dat wij wisten dat deze kater een ernstige hartruis had.

19. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Héél véél sterkte met dit grote verlies.

20. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Wat een lieve berichtjes allemaal meiden, heel erg bedankt.

Ik ben echt nog zeer verdrietig om mijn meisje.
    Ze was echt zoooooo lief en had haar graag nog veel langer bij me gehad, ik mis haar iedere dag nog zo ontzettend, het doet me zoveel pijn, iedere keer weer als ik er aan denk.

Maar ik ben dan toch ook wel weer "blij" dat ze geen pijn heeft geleden.

Ik vond/vind het zo erg dat ze daar zo helemaal alleen lag, zo eenzaam............weet niet precies hoe ik het onder woorden moet brengen.
    Dat het zo in een keer afgelopen kan zijn en dat ze er echt niet meer is.
    Dat doet zo'n zeer. mijn hart is echt gebroken!

Het is ook zo gek...............Heb nog maar 1 keertje over haar gedroomd en die droom leek zo echt, het leek helemaal geen droom.
    Ik hoorde haar miauwen achter het bed, dat deed ze wel vaker. zodat je wist dat ze naar je toe kwam.
    Toen kwam ze dus nog even lekker bij me liggen kroelen en ik wist dat dat de allerlaatste keer zou zijn dat ik haar bij me had,ze kwam echt afscheid nemen.
    Sindsdien heb ik er ook nog niet weer over gedroomd.

(het lijkt hier nu wel een zwembed, sorry meiden)

Ben blij dat ik mijn gevoelens hier bij jullie kan uiten.

Deel Deze Pagina