Onze lieve kat...

Discussion in 'De lounge' started by baby90, Jun 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    vreselijk meis om zo jong je kat te verliezen! veel sterkte voor jullie! wij hebben ooit via mp een pers opgehaald, was toen rond de 3 jaar en sterk vermagerd in bijna een jaar tijd bloeide hij op en werd een prachtige prins ;) alleen mankeerde hij ook vanalles en hebben hem moeten laten inslapen net nadat we hem een jaar hadden, wat een verdriet en vorig jaar onze poes Terra die is dan wel 13 geworden maar ik mis haar ook nog steeds!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Sterkte! :( xxx

Ons katje is 2 geworden. Van de ene op de andere dag liep hij mank. bleek een hersentumor te zijn. Vreselijk...om hem zo te zien lijden. Brrrr.

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Wat erg zeg! Heb gewoon tranen in mijn ogen door je verhaal! Mijn kat is overgereden toen ze 3 was, ik was er ook kapot van! Maar wat jij hebt meegemaakt, Pffff wat moet je je machteloos hebben gevoeld! Gelukkig was hij niet alleen toen het gebeurde.... Ik denk dat de kat heel blij mag zijn geweest dat jij z'n baasje was, het klinkt alsof hij heel veel liefde en aandacht heeft gekregen! Sterkte ermee, dikke knuffel!

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Pff meis jeetje heel veel sterkte je bent er toch aan gehecht aan zo'n beestje echt moeilijk maar heel mooi dat je hem toch nog dicht bij je heb.

Zoals je het omschrijft is het eerste waar ik aan denk hartfalen (of hcm) helaas ken ik heel wat katten die overleden zijn aan de omschrijven die je geef en helaas ook veels te jong. Nogmaals sterkte.

5. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    1,379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse

Oow wat erg van je fotos :(

wat was het een mooie kat!!!

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gecondoleerd meis , slik

Weet je ook de oorzaak in tussen?
    Wat een mooie kat .

7. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Wat erg zeg! Heel veel sterkte!

Ik weet hoe je je voelt. Hier hetzelfde ongeveer meegemaakt.
    Sheba was echt mijn lieveling en ze mocht maar 3 jaar worden.
    Ze sprong van de stoel en viel daarna ook dood neer op de grond.
    We konden helaas ook niets meer doen. Nog wel naar de da gereden, ook al was ze er al niet meer, maar toch. Het was zondag dus de da was dicht.......

Heb haar nog lang geaaid en bij me op schoot gehad. Daarna heb ik de andere kat afscheid laten nemen en hebben haar daarna begraven.
    Het is nu 5 jaar geleden, maar heb het er nog moeilijk mee.......

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bedankt voor de lieve reacties.
    We hebben hem niet meer laten onderzoeken.. daar krijg ik hem toch niet mee terug. Zoals de dierenarts t aan de telefoon begreep een hartaanval.
    Zeker vervelend van die foto's.. baal er echt enorm van!
    Maar goed, we gaan proberen alles terug te halen.
    Pff, het is echt leeg in huis zonder hem:(:(:(
    Onze poes is veel aanhankelijker, slaapt nu elke dag bij ons en komt vaak op schoot liggen wat ze voorheen niet zo vaak deed..

Pff, jullie ook sterkte.

Share This Page