Zoals je zelf zegt, om 1 keer je kind te verliezen is vreselijk en niet te bevatten maar 2 keer.......daar zijn gewoon geen woorden voor. Ik denk aan jullie en wil jullie heel veel sterkte wensen. het is gewoon verschrikkelijk!
Dit is echt onmenselijk! Waarom? Heel fijn om te horen dat jullie samen een goed team zijn,probeer dat iig zo te houden! Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! Liefs Daisy...
Het is niet eerlijk wat jullie hebben moeten meemaken. Maar jullie kleine engeltjes zullen altijd bij jullie zijn, waar jullie ook zijn. We wensen jullie heem veel sterkte
Lieve Linda, Wat knap dat je je verhaal hebt opgeschreven. Helpt het je met verwerken? Knuf en nogmaals veel sterkte voor jou en Patrick
heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie grote verdriet... soms zijn er echt geen woorden te vinden... heel veel liefs
Waarom? Dat is het enige dat ik mezelf af kan vragen... Meid, ik wil jullie alle mogelijke sterkte toewensen! Liefs, Josien
veel sterkte wij weten wat jullie voelen geef het de tijd die je nodig hebt en praat heel veel samen heel veel sterkte jeannet
Ik ken je niet, maar voel zo met jullie mee! Dit is echt zo oneerlyk, dit gun je niemand Heel veel sterkte met dit verlies, ik weet zeker dat jullie meisje dichtby haar grote broer is, en op jullie past!
Lieverd, bij t lezen van dit bericht springen de tranen weer in mn ogen, wat had ik jullie deze kleine meid graag gegund. Ik vind je een kanjer en jullie zijn samen zeker een sterk team. Als je me nodig hebt, ben ik er voor je he. Veel sterkte! Knuffff Ilse
lindapooh en manlief heel veel sterkte gewenst in deze moeielijke periode,ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. heel veel liefs mariska
hey ik vind het edcht heel sneu voor jullie. en vooral dat het 2 keer gebeurd is. veel sterkte en ja de woorden schieten tekort. veel succes in de toekomst. groeten joel
hoi linda, sorry voor mijn late reactie maar alsnog gecondoleerd met zowel je zoontje als je dochter inderdaad is het leven zo oneerlijk wens je heel veel sterkte heb geen meerdere woorden ervoor groetjes nathalie
Mijn god zeg wat verschrikkelijk... Dat zoiets twee keer moet gebeuren is niet te bevatten. Heel veel sterkte...