Door mijn moeder instinct belandde ik 10 september in het ziekenhuis na een bezoek aan de VK (en vergeet haar adequate reactie niet!). Na enkele uren aan de CTG werd ik voorbereid op een keizersnede. Enkele minuten later was ze daar... een meisje! Helaas was ze niet in goede doen en had ze bloedtransfusies nodig, maar de volgende dag krabbelde ze al weer op en deed het zelfs zo goed dat we een week later al thuis waren en nu... Nu is ze al twee weken oud en ik geniet enorm van haar, net als mijn vriend. Ze heeft nog wat moeite met BV maar kolfen helpt ook en ik doe het met liefde!
Heftig meis, maar ben heeeeel blij dat het goed is gekomen met haar en met jou en jullie genieten kan beginnen. Gefeliciteerd
jeetje wat heftig maar gelukkig zijn jullie thuis en gaat gelukkig alles goed onwijs gefeliciteerd en geniet met volle teugen van je meisje
gefeliciteerd maar mag ik vragen waarom ze bloed transfusie heeft gehad en jij spoed keizersnede kreeg 5 weken te vroeg ?
Extreem laag HB Bengeltje. Ze had bijna water door haar aderen stromen, zo weinig rode bloedcellen. Hierdoor kreeg ze een paar uur later die bloedtransfusies. Door de lage Hb had ze geen energie meer om te trappen en mijn oplettendheid heeft ervoor gezorgd dat we op tijd waren. En nu is ze een meisje net als alle andere gezonde baby's. Echt te gek! Ik wens iedereen echt een geweldige zwangerschap en goede bevalling!