hihihihi wat prachtig beschreven en helemaal het eind van je bevalling! Gefeliciteerd met jullie prachtige laafje (ja, sorry, te mooi om een laafje te zijn ) Geniet maar lekker veder!
nog van harte gefeliciteerd! en wat heb je er een heerlijk verhaal van gemaakt en wat een prachtig mannetje!!! super, geniet ervan hoor! liefs
Dank jullie wel!!!! Ben ook zo blij dit ventje. En ja die bevalling was even jammer...Maar durf al wel te zeggen dat ik het gerust nog een keer zou willen. (hopelijk dan iets soepeler)
Gefeliciteerd!! Geniet van jullie Koen.. wat een prachtig ventje!! Zoals jij je (niet leuke) bevalling verteld is het toch nog komisch haha Als je sommige verhalen leest Maar deze
Dank jullie wel meiden.... Vandaag hoop ik Bertha 36 af te gaan...Want er is een lactatiekundige bij geweest en Koen heeft nu al 2 keer getieterd vandaag!!!! Dus hopelijk kan een deze dagen de melkmachine de deur uit.... Verder is hij vandaag gewogen en weegt al weer 4500 gram!!! Wow gewoon al 80 gram zwaarder als bij zijn geboorte! Dus die melkfabrieken doen het uitstekend!
Nou een tweede lijk me geen probleem , Dat gapende gat daar beneden is flink opgerekt (niet dat dat wat zegt) .. Maar schat wat heb je het goed gedaan.. Ben nog steeds super trots op jou Erik en Kleine grote Koen!! Wat hebt ik die dag wat af gejankt en dat op 250 km afstand hihi..
Aghhh wat een skeetje zeg enne leuk is eigenlijk anders maar vond je verhaal wel leuk hihihihi Gefeliciteerd met je zoontje
Scheet..... Jammer he die afstand tussen ons. We gaan echt een keer snel afspreken... Dikke smakkerd voor jou en Faith!