Ach dat tijgervelletje is anders de buitenkant geweest van het huisje van een PRACHTIG mannetje. Het was mij niet eens opgevallen, ik dacht dat je het met tijgervel over je dekbedovertrek had. Wat helemaal niet op een tijgervel lijkt. Ben niet enorm wakker hoor Lekker trots zijn en genieten! Ik zou de kolf trouwens niet de deur uit doen tenzij hij niet van jou is? Als je gaat werken is een goede kolf erg belangrijk... Ik zit me sinds een paar weken regelmatig te melken hahaha. Leve de moedermelk!!
ik ben weer volledig aan het kolven want aan de borst was een groot drama voor koen en mij.... het is een huur kolf die ik voorlopig nog even houd en misschien koop ik zelf nog een goede...even aankijken hoe het gaat
Marjand, prachtig kind lieverd.. ik houd van dikke kinderen!! Geniet van de mooie tijden, en geniet van het samen zijn. liefs, mamaT
Hey Marjan, Hopelijk nu weer pijn vrij???? Wat is het toch een schatje zeg.. Dat moet echt alles goed maken.. Ik heb even gewacht je terug te krabbelen.. vanmorgen namelijk een echo gehad!! Ben weer zwanger!!! Maar had al 2 wkn bloedverlies.. dus was bang dat het er niet meer was.. Over anderhalve week weer een echo om hopelijk het hartje te zien.. Wel heel bijzonder hoor op je verjaardag geboren Liefss
Ach lieve sass wat een goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd meid! Hoever denk je dat je bent? Wat super zeg! En nu goed vast hoeden minisass!!!!