Minyaweth en ik zouden jullie graag willen mededelen dat Milan zaterdagnacht om 3:59 geboren is. Wederom een keizersnee net zoals bij onze eerste kindje vigo (ohhh wat een hel was dat voor der ) Minya en hij maken het verder wel goed en mogen morgen lekker naar huis.
hey! van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! enne heeft ie haartjes? anders heeft ie nog niks aan het borsteltje wat ik destijds heb opgestuurd hahaha. geniet van deze bijzondere tijd
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon milan! Wat een leuke naam Geniet ervan en we spreken elkaar snel
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje MILAN.....geniet er samen van. liefs petra
gefeliciteerd met jullie zoon kan me voorstellen dat het een hel geweest moet zijn weer een keizersnede waar je niet op hoopte maar een troost en verzachting je kleine is gezond en dat maakt alles goed
Van harte gefeliciteerd met jullie Milan!! Balen dat het weer een ks is geworden zeg, heb laatst nog met haar gekletst hierover aangezien ik in hetzelfde schuit zit als zij zat. Hopelijk is ze snel opgeknapt!
Iedereen bedankt voor de felictaties Hier gaat alles goed, al is het wel weer even flink wennen hoor zo'n klein frummeltje in huis... Het herstel van de KS gaat gelukkig weer heel erg voorspoedig. Milan is een tevreden baby'tje en hij heeft ons nu al (!!!) 2 nachten laten doorslapen. Gelukstreffertjes denk ik... Oh, en plurkie: en óf hij haar heeft! Sodeknetter! Borsteltje wordt goed gebruikt hoor Hier een fotootje van onze tweede kanjer View attachment 79374 Ondertussen loop ik al lekker met stuwing en van me af te lekken hahahaha. Thank God voor de zoogcompressen zullen we maar zeggen. Ook Vigo begint langzaam te wennen aan zijn broertje en is er heel lief voor. Hij vind het alleen nog een beetje eng als Milan heel hard huilt, maar dat zal snel genoeg wennen. Nou, voor zover even een kleine update van deze kant. Ik ga lekker verder genieten