Wat vreselijk!! Tranen in mijn ogen...ik wens jullie heel erg veel sterkte met dit immense verlies!!!
Wat ontzettend verdrietig. Ik wens jou en jouw familie en vrienden heel veel sterkte toe voor de komende jaren.
Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe om dit intense verdriet te kunnen dragen.
Wat vreselijk, wat oneerlijk en wat zullen jullie een verdriet hebben. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd!
Wat mooi dat Maud een tijdje bij jullie heeft mogen zijn, maar wat ontzettend verdrietig dat ze niet heeft mogen blijven. X
Wat een vreselijke nachtmerrie als je dit mee moet maken... Heel veel sterkte toegewenst voor jullie.
Pff wat een heftig verhaal Vreselijk dat jullie, jullie mooie dappere meisje hebben moeten laten gaan.. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Och jeetje hier breekt m'n hart gewoon van. Dit mag niemand meemaken! Veel sterkte met dit ondraaglijke leed. Ik hoop dat snel de tijd komt dat jullie de mooie momenten kunnen koesteren met haar. Ze zal altijd in jullie hart verder leven. Heel veel sterkte!
wat verdrietig:'( kun je dit ooit een plekje geven? Dat dit gebeurt... je hart breekt door dit soort dingen .
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik vraag me ook af of we dit ooit een 'plekje' kunnen geven. We hebben veel te snel afscheid van haar moeten nemen. We zijn zoekende in ons eigen huis, het is zo leeg en stil, ook al hebben we nog een kanjer rondlopen. Hij zorgt gelukkig voor een vrolijke noot, maar het voelt alsof we niet mogen lachen, stom he?