Ik heb er geen woorden voor wat een nachtmerrie voor jullie wat vreselijk. Dit moest niet mogen. Ik zit met tranen in mijn ogen. Heel heel veel sterkte!
Jeetje wat verdrietig!! Gecondoleerd met het verlies van Maud.. Het is prachtig dat jullie haar nog eens hebben kunnen aankijken terwijl de artsen dat al niet meer hadden zien gebeuren. Het lijkt me ontzettend moeilijk om te zien dat je kindje geen voedsel en vocht meer krijgt Hoe is je andere kleine eronder?? Snapt hij er wat van? Hoe oud is hij eigenlijk? Heel veel sterkte....geen woorden hiervoor...
Het gaat gewoon tegen je moedergevoelens en de natuur in om te zien dat je kind geen voedingen en vocht meer krijgt. Dat kon en kan ik (nog) steeds niet accepteren. De wereld om ons heen draait gewoon door en dat van ons staat compleet stil. We proberen om dingetjes weer op te pakken. M'n man zoekt zo nu en dan z'n afleiding met klussen in de tuin. Ik heb vanmiddag wat geshopt voor m'n kleine knul. Eerst dacht ik dat ik dat niet kon, maar kon m'n gedachten toch even verzetten, ook al klinkt het misschien raar.. Ons mannetje wordt in september 4. Hij is dus al aardig zelfstandig. Hij is erg nuchter eronder. We hebben gezegd dat Maud een mooie ster is geworden en dat ze niet meer bij ons terugkomt. Hij denkt steeds dat ze weer terugkomt. Ik mis Maud enorm, zo ook het lekker bezig zijn met haar.. Ze was een echt mama's kindje. Wij wilden graag een derde, want genieten deden we zo, maar of we dat ooit nog aandurven.. De ziekte die Maud had is erfelijk. Dit heeft natuurlijk geen prioriteit, zeker niet, maar toch denk ik eraan.. Bedankt voor alle reacties, dat doet mij goed! Liefs..
Wat ontzettend verdrietig..onbegrijpelijk dat jullie je meisje moeten missen. Dit zou niet mogen gebeuren. Heel veel sterkte.
Wat vreselijk!! De tranen lopen over mijn wangen. Wat moeten jullie het zwaar hebben, nu jullie mooie meisje er niet meer is. Heel veel sterkte!
Een brok in mijn keel tijdens het lezen. Wat is dit heftig. Zo een klein meisje en dan dit allemaal mee hebben moeten maken. En nu het gemis voor jullie allemaal en voor grote broer. Die snapt er waarschijnlijk niets van dat zijn zusje er niet meer is. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
Lieve schatten, We vinden het zo verschrikkelijk dat jullie je kleine, mooie Maud moeten missen , het is niet in woorden uit te drukken. Ik zou zo graag troostende woorden uit willen spreken, maar die zijn niet te vinden. Dat zo'n lief en mooi meisje waarvan je altijd het idee hebt gehad dat ze gewoon gezond was, ineens ernstig ziek blijkt te zijn en uit jullie leven gerukt wordt, is niet te bevatten en dat zou geen enkele ouder mee mogen maken. Jullie zijn constant in onze gedachten. We hopen dat jullie weten dat we er voor jullie zijn. Love you xxx