Op 2 oktober zijn wij trotse ouders geworden van ons zoontje Déon. Ik was toen 23.1 weken zwanger. Helaas is hij na een half uurtje in onze armen overleden. Het was zo'n perfect mannetje, alles erop en eraan. Helemaal compleet maar oh zo klein. De waarschijnlijke diagnose is voortijdig gebroken vliezen of een infectie, de uitslagen van het ziekenhuis krijgen we over 5 weken. In de tijd tot de crematie hebben we thuis voor hem kunnen zorgen. We hebben alle tijd gebruikt om lekker met hem te knuffelen en gaven hem wel 1000 kusjes op een dag. Afgelopen zaterdag moesten we afscheid nemen van ons mooie mannetje. De crematie was perfect en kon in onze ogen niet mooier. We hebben liedjes gedraaid van Jan Smit, je naam in de sterren. K3 , wanneer zie ik jou terug. Woezel en pip ga je mee naar het land van je ogen dicht. En blof met zo mooi. De nichtjes en neefjes hebben ballonnen bloemen bij déon neer gelegd waarna we met zijn alle naar buiten zijn gegaan om 150 helium ballonnen op te laten. Na afloop hebben we bij de koffietafel beschuit met muisjes gegeten. Mijn vriend en ik hebben het laatste stukje ook voor hem kunnen doen. We hebben hem zelf in de ovenkamers gezet en deze aangezet. Zodat niemand aan ons mooie mannetje hoefde te komen. Alleen nu... Nu zijn we thuis in een huis vol mooie bloemen en wel honderden kaarten. Alleen het voelt zo ontzettend leeg...... Lieve Déon we missen je, we zijn trotse ouders, maar ook intens verdrietig.......
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Jullie zijn nu papa en mama. Wat enorm spijtig dat jullie zoontje niet langer bij jullie mocht zijn. Maar wat een prachtige foto en mooi verhaal zeg. Sterkte.
Wauw, wat een mooie, tedere foto! Dit liedje vind ik altijd heel mooi om mee te geven aan ouders die hun kleintje zijn verloren: Stonewashed- Joshua ~Lyrics - YouTube Heel veel sterkte!!
Lieve Yvon, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, wat zullen jullie ongelofelijk trots zijn op dat prachtige mannetje! Alles erop en eraan, zelfs die kleine nageltjes! Ontzettend mooie foto! En tegelijkertijd ontzettend veel sterkte met het verlies van hem! Een zware moeilijke periode! Onze dochter is geboren met 22,5 week, de leegte, de vragen, het onbegrip en het gemis is enorm. Je mag me altijd een privé bericht sturen wanneer je er behoefte aan hebt! Liefs Lynn, trotse mama van een prachtig engeltje!
Om te beginnen gefeliciteerd met jullie zoontje maar helaas tegelijkertijd ook gecondoleerd Sterkte met dit vreselijke verlies. Wat een prachtige foto! Ik ben bijna 2 maanden geleden ons zoontje verloren met 22,5 weken.Waarschijnlijk door iets met de navelstreng. Als je wil kletsen mag je altijd een berichtje sturen. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Wat een prachtige foto.....Echt zo ontroerend. Hoe oneerlijk het leven soms kan zijn. Heel veel sterkte met het verlies en gemis van Déon.
Lieve meid toch gefeliciteerd met jullie mooie zoon en helaas ook gecondoleerd.. Wat een verhaal! Heel veel sterkte en neem de tijd. Wij zijn onze dochter nu 3 maanden geleden na 32 weken plotseling verloren en het is echt verschrikkelijk moeilijk! Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd!
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Déon, daarnaast heel erg veel sterkte met het verwerken van zoiets vreselijk verdrietigs. prachtige foto trouwens
Dikke tranen bij deze song. Pff Vorig jaar met 24 weken onze Fay verloren. Iedereen zo veel sterkte gewenst!
Heel veel sterkte samen. Wat hebben jullie het prachtig gedaan. De foto is echt ontzettend mooi!!! Ons meisje Fay is met 24 weken geboren en we hebben geen foto van haar handje. En daar zo veel spijt van. Wel afdrukjes. Wat een verdriet om jullie mannetje, hoop dat jullie er voor elkaar kunnen zijn! Heel veel liefs Ellen
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Blijf vooral met elkaar praten, verlies elkaar niet uit het oog. Ieder verwerkt het op zijn/haar eigen manier.... er is geen "beste" manier, maar wel je "eigen" manier!
Wat een schitterende foto van waarschijnlijk een schitterend mannetje, die jullie helaas niet mogen zien opgroeien. Heel veel sterkte gewenst.
Dankjewel voor jullie lieve reacties. Dit doet ons goed. Mijn vriend en ik hebben inderdaad een andere manier van verwerken. Hij slaapt veel. En ik kan niet in slaap komen maar praat er liever over. Dat is soms best lastig want je wilt het beste voor de ander. Wat een mooi liedje welke gepost is.... Wauw. Dankjewel lieverds,
Dat is idd niet altijd makkelijk, wij verwerken het ook beide heel anders, ik ben meer de prater (volgens mij zoals zoveel vrouwen) en ik kon idd ook de eerste weken moeilijk in slaap komen. Maar de manier van de ander is niet verkeerd, en zolang je dat van elkaar begrijpt en accepteert hoeft het geen problemen te geven. Nogmaals een dikke knuffel!