Gister had ons mannetje alweer acht maanden geweest. De tijd gaat zo onwijs hard voorbij. Ben op dit moment ziek van verdriet om ons lieve mannetje. Mis hem zo verschrikkelijk. Weet af en toe gewoon niet hoe ik alles op een rijtje moet krijgen. Heb veel steun van me vriend,familie en vrienden en collega's,maar voel me nogsteeds zo ontzettend leeg. Lieverd,ik mis je,en hou van je met heel mijn hart. Melanie
Heel veel sterkte meid! Ik kan niet anders zeggen dan, laat het verdriet komen.. Ooit komt de dag dat je ermee om leert gaan. Maar vergeten zul je je mannetje nooit. Dikke digi knuffel
Ik had jou verhaal al eens gelezen, via een vriendin haar kindje zijn vlindersite. Toen had ik ook al tranen, vind het vreselijk voor jullie, zo'n mooi mannetje! Sterkte voor jullie! Dikke knuffel!
Ik ken je verhaal.. ik ken je foto's... wat een verdriet. Lieve mama van Jesse heel veel sterkte. Ze zeggen dat tijd alle wonden heelt. Ik denk daar wat anders over... over tijd leer je steeds beter om gaan met het gemis maar het gemis blijft. Waarom? Omdat Jesse telt! Dikke knuffel
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik weet helaas hoe jij je nu voelt. Delano zou nu 15 weken zijn. Wat fijn dat je zoveel steun krijgt en laat het verdriet gewoon toe! Doe dingen waar jij je lekker bij voelt!
hou vol meid . al weet ik ook niet hoe ... hou je vast aan de mooie herrineringen . Als ik me zo zwaar k.... voel ga ik altijd maar wat moois voor mees kopen en dat naar zijn grafje brengen , geeft mijn in ieder geval meestal wel een goed gevoel . Heel heel veel sterkte . veel liefs mama van mees. www.meesnetten.vlindersite.nl
Melanie, Ook ik weet hoe jij je voelt. Over 4 weken had Maaike 3 jaar geworden en afgelopen 5 augustus was het 2 jaar geleden dat ze is overleden. Het gemis en verdriet is er nog steeds, de scherpe randjes zijn iets minder en toch is er een gat. Als ik zo'n prutdag heb, ga ik naar haar grafje en praat met haar. Probeer het een plaatsje te geven, maar ook ik weet dat dit heel moeilijk is en blijft. Sandy
Blijven praten met mensen waar jij je fijn bevoelt.Dit grote verlies kan je niet verwerken maar door de jaren heen gaan de scherpe randjes eraf. Het is ook z'n knagend gevoel het verlies van je kindje,je had je toekomst beeld al klaar en dan plots is alles weg. Misschien heb jij iets aan het mee mailen bij www.lieve-engeltjes.nl Ik heb daar een jaar lang mee gemaild en heb er veel aangehad om met het verlies van ons zoontje om te gaan. Hier in november 4 jaar geleden en het voelt nog als de dag van gisteren. Er gaat geen dag voor bij dat ik niet aan Djordy* denk.
Lieve Melanie, Wat blijven dit soort 'mijlpalen' ontzettend zwaar hè.... Heel veel sterkte. Veel liefs!
Hoi Melanie, Ik ken je verhaal niet maar het net even jullie foto bekeken, met tranen in mijn ogen... Heel veel liefs en sterkte met het verwerken van zo´n groot verlies.