Onze zoon zou op 04-11-2010 gehaald worden dmv keizersnede. Op 03-11-2010 kreeg ik ineens toen mijn man net een uurtje weg was naar het werk weeen, na overleg met het ziekenhuis moesten we direct komen om te kijken of het zover kon zijn. Eenmaal in ziekenhuis werd er een hartfilmpje gemaakt en een weeenmeting kwam tevoorschijn. Pffff ze werden enorm heftig en kreeg er nog eens rugweeen bij. We kwamen om 10 uur aan in het ziekenhuis en moesten met 3 andere dames op zaal liggen, dat was echt klote!! je weeen wegpuffen en zo'n gordijn om je heen..... Om 14.00 uur werden we eindelijk gehaald om de keizersnede aan te gaan, Thijs wilde niet indalen. Om 14.32 uur was ie daar dan eindelijk!! wilde zelfs tijdens de keizersnede niet naar beneden komen maar na wat duwwerk was ie daar dan! wat een trots en heerlijk gevoel om hem voor het eerste te zien!!! en zo gezond! hij kreeg zelfs voor de score overal een 10 voor, we waren zooooo trots!! Ik moest paar dagen in ziekenhuis blijven en zaterdag lekker naar huis en daar was de kraamzorg dan gelukkig ook gelijk. Emotioneel heb ik het erg zwaar gehad de eerste paar dagen maar nu voel ik me steeds beter worden. Hij is nog niet helemaal op geboortegewicht maar morgen komt de wijkverpleging bij hem kijken dus dan zien en horen we gelijk hoe het gaat. Zijn navelklemmetje is er inmiddels vanaf gevallen, das makkelijker met verschonen hahahaha 3900 gr bij geboorte 52 cm geboren om 14.32 uur Groetjes Sandra
Proficiat met de geboorte van Thijs! Geniet er nu maar lekker van. Aan zijn gewicht en lengte te zien is het een flinke jongen! Maar het is ook een heel mooi kereltje hoor! Liefs, Youngmom
Bedankt voor al jullie reacties, we genieten volop van hem! Gisternacht hadden we hem voor het eerst in zijn eigen bedje gelegd savonds en hij heeft geslapen van 23.00 uur tot 04.00 uur en erna tot 08.00 uur. We waren apetrots op hem vanochtend!!! maar nu hopen dat het vanacht weer zo gaat. Hij slaapt lekker zonder kruiken en mutsje op want volgens het cons.bureau kan dat inmiddels omdat ie op geboortegewicht is en zijn eigen temp. stabiel houd
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooi ventje om te zien hoor. Veel geluk gewenst en een goed herstel. Liefs Selma
Thanks!! Ik moet zeggen dat het herstel me goed bevalt, ik doe zelf al kleine wasjes en ruim hier en daar lekker op. Ik buk natuurlijk niet teveel en til alleen Thijs maar het valt me achteraf mee In het begin dacht ik echt ik loop verlopig niet meer want de pijn was niet te verdragen de eerste paar dagen, kon amper uit bed komen. Maar gelukkig is dat nu niet meer en voel je je niet meer zo hopeloos