Afscheid nemen van Juli

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by LiLaLief, Apr 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Hallo allemaal,

Na afgelopen maandag een enorme schok te hebben gekregen van het nieuws dat ons meisje een open buikje had, en de dag erop te horen dat dat niet het enige was, kwam er woensdagavond de uitslag; trisomie 18.

Vandaag hebben we een informerend gesprek gehad met de gynaecoloog en aanstaande dinsdag moet het gaan gebeuren.
    Wij moeten afscheid nemen van ons oh zo gewenste dochtertje en zusje Juli.

Zondagavond moet ik drie pilletjes Mifegyne slikken en dinsdagochtend wordt alles in gang gezet.

Ik wilde eerst het forum afspeuren naar ervaringsverhalen maar merk dat het zoeken alleen al en alles wat ik daar tussendoor lees me enorm naar de keel vliegen.

Daarom hier mijn vraag; wil iemand me vertellen hoe het is, zo'n bevalling?
    Deed het zeer, duurde het lang, en wat voelde je na de tabletjes Mifegyne als dat van toepassing was?

Heel erg bedankt alvast namens een intens verdrietige en bange mama..

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    gossie meis... hier geen ervaring hiermee, maar wil je wel sterkte toewensen!!

3. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meid .
    wat zou dit een ongeloofelijke klap voor jullie zijn en jullie weeten dat het kindje geboren zou worden . hoeveel weeken ben je nu van de zwangerschap . ik heb nartulijk een heel ander verhaal maar mijn kindje esmee is ook geboren met( 23 weeken ) ik heb toen tableten van binnen in moeten krijgen die er voor zorgde dat de bevaling heel snel ging zo dat ook mijn kleine meid aan de snele bevaling zou overlijden. ik heb nog een dochter van 4 en als ik mij die bevaling kan herinderen dan viel die bevaling best mee. maar bij deze bevaling heb je een ooo zoo dubbel gevoel en je leeft eigelijk dan al een beetje in een roes . mijn kindje kwam met placenta en al dus kan zeggen dat ik het best wel gevoelt heb . maar 1 tip je hoeft geen pijn te leiden meid ze kunen je ook gelijk een ruge prik doen daar waaren ze bij mij net iets telaat mee . maar je kan alles krijgen op dat moment om jou zelf goed te voelen nou ja goed zou je jou zeker niet voelen maar kwa pijn . ik heb een weeeeien storm gehad en dat had eigelijk niet gehoefen. ik weet hoe moeilijk en hoe dubbel het is voor jullie stuun mekaar die dag zo veel als jullie kunen en denk aan jullie zelf neem de tijd en bedenk wat je wil doen neem veral een kamera mee om mooie fotos te maken die altijd heel erg tastbaar voor jullie zouden zijn . wij hebben esmee mee genomen naar huis en ze heeft in haar bedje gelegen en ze is even bij ons in het gezin geweest en heb dr nu in een urntje thuis zo dat ik dr altijd bij me heb . mocht je er over willen praten dan lees ik het wel hoop dat je een beetje aan mijn verhaal hebt wens je heeeel veel sterkte in deze oo zoo moeilijke tijd . liefs van mandy

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Lililief,

Alseerst wil ik je heel veel sterkte wensen. Dit is niet niets wat jullie te horen hebben gekregen. Helaas heb ik geen ervaring met een opgewekte te vroege bevalling. Op 16 december zijn onze tweeling Tristan en Kyra spontaan geboren met 18+5. Wij wisten dat als de bevalling op gang zou komen, ze niets voor onze kindjes konden doen. Ondanks dat, hebben wij een hele fijne bevalling gehad. Neem een fototoestel mee en probeer zoveel mogelijk foto's te maken. Je hoeft ze niet direct te bekijken, maar ons heeft het in de weken erna heel erg gesterkt dat we ze nog konden bekijken. Herinneringen vervagen zo snel. Neem je tijd met jullie meisje, zoveel als jullie zelf willen.

Heel veel sterkte maandag, dinsdag en de komende tijd erna. Mocht je er behoefte aan hebben, mijn PB-box staat voor je open.

Dikke knuff,
    MissQ.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Heel veel sterkte en ook met bevallen. En de tijd erna...

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Lieve meiden, hartelijk dank voor jullie reacties!

Het lukt me nog niet altijd om een reactie te geven, soms grijpt het me ineens enorm naar de keel.
    Ik lees wel, en dat doet me goed.

Fijn ook om te weten dat ik prive mag berichten, ik zal dat zeker onthouden.

Langzaam zakt de angst voor de bevalling, maar vind het nog erg eng.
    Ik heb begrepen dat het wel fijn is dat het niet m'n eerste bevalling is.
    Maar de angst voor het onbekende zal toch wel blijven tot het moment daar is.

Vanavond de pilletjes innemen.. zie daar ZO tegenop!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ppfff ik heb er geen ervaring mee , maar wil je heel veel sterkte en kracht wensen de komende tijd , dikke knuffffffffffff

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik heb er geen ervaring mee, maar wil jullie ontzettend veel sterkte en kracht wensen, vind het echt verschrikkelijk voor jullie. :(

9. Meara

Meara Niet meer actief

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Gelukkig heb ik het nooit zelf meegemaakt maar wel van heel dichtbij. Heel veel sterkte en kracht voor alles wat komen gaat.

10. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

May 28, 2011
    1,008
    2
    0
    Lieve Lilalief, ik ken je naam nog van de topics over zwanger worden afgelopen najaar ( ik dacht okt/nov/dec) en weet nog dat je positief testte.
    Nu lees ik dit, ben er helemaal stil van.
    Ik heb er geen ervaring mee dus kan je daarmee niet helpen maar wil je wel heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd.
    Je kunt het! dikke knuffel van mij.

11. holiday

holiday Actief lid

Aug 25, 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik heb geen ervaring. Ik vind het zo erg voor jullie. Ik had het verhaal al bij de echo gelezen. Vanuit hier heel veel sterkte. Liefs Holiday

12. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    Ik kan niet uit ervaring meespreken...wens je echt heel veel sterkte. Ik krijg al kippenvel bij het lezen van je verhaal. Mijn beste vriendin kreeg na de 20-weken echo ook slecht nieuws. Zij heeft haar ervaringen, met name ook heel praktisch gericht, op een website gezet. Je zou het even kunnen doorlezen....

Zwangerschapsafbreking na 20 weken echo

Heel veel liefs, dikke knuf..

13. mandy2012

mandy2012 Actief lid

Mar 23, 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid laat het over je heen komen ik weet het hoe ooo zoo moeilijk dit is en hoe angstige het is .heel veel sterkte meid voor die zware dag en de dagen er na neem de tijd voor alles en geniet van jullie wonder . doe alles wat je graag zou wilen doen . wij hebben esmee mee genomen naar huis en we hebben nog mooie fotos van haar en het gezin samen met haar groote zus dat zijn dingen die ze me nooit afpaken . lieffe meid en ook je man ( broetjes zusjes ) sterkte kus van mandy

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Dankjewel allemaal..

Kuipersl, dank voor de link, fijn om die nog even door te kunnen lezen, ik had hem nog niet gezien.

Het gaat momenteel heel wisselend met me, ene keer emotioneel en de andere keer rustig.
    Komt ook door de MifeGyne tabletten, daar ben ik gisteravond letterlijk high van geweest en vandaag al de hele dag suf en misselijk.

Moeheid en angst wisselen elkaar af.. *zucht*

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Sterkte vandaag meis.

Dikke knuff.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    heel veel sterkte en kracht voor vandaag en de tijd die komen gaat !! knufffffffffffffffffff

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik had het ook al bij de echo gezet, maar heel veel sterkte vandaag! Geniet ondanks alles van je prachtige meisje, maak heel veel foto's voor later, want herrineringen vervagen idd snel.

18. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    1,522
    0
    0
    enschede
    Heel veel sterkte vandaag !!

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

Jun 7, 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    heel veel sterkte

20. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat Lilalief. Moet er steeds aan denken. Ben benieuwd of jullie kindje al geboren is. Sterkte! :(

Share This Page