Heel onverwachts ben ik met precies 37 weken bevallen op 2aug. Op de dag af. Ik was afgelopen maandag 36.6 en kreep opeens een bloeding, bleek de slijmprop te zijn geweest. Maar verder was er geen aanleiding om te denken dat de bevalling snel zou beginnen. Die middag nog CTG en echo gehad. Die nacht daarna werd ik wakker met buikpijn om 4:15 en voelde opeens iets 'knappen' Mijn vliezen dus! Om 5:30 begonnen de weeen. Om 8:00 was ik in het ziekenhuis. Om 13:00 had ik volledig ontsluiting en kon het persen beginnen. Om 14:15 was onze dochter er! Ze heet Lizzy en maakt het goed! Ze woog ondanks dat ik pas 37 weken was 3140gram!
Gefeliciteerd met je dochter! Dat is wel spannend, zo ineens met 37 weken. Maar idd, een mooi geboortegewicht. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ik zat een paar dagen geleden nog een reactie van jou ergens op dit forum te lezen..heel nietsvermoedend en nu is je kindje gewoon geboren..kan snel gaan zeg. Heel veel geluk met elkaar!
gefeliciteerd met jullie dochter.. prachtige naam ook wij hebben op 16 juli met 34 weken en een paar dagen een dochtertje lizzy gekregen