kan zijn dat dit topic niet helemaal goed staat, maar wist ook niet of hij bij schoolkinderen of kleuters moest, dus even in de lounge, als het niet goed is, verplaatsen ze hem wel..... Mijn dochter (4) heeft een logé. Ik haalde ze samen op van school, dochter had een tekening van hem gemaakt, waar hij erg leuk op staat! De juf gaf nog een grote, zware tas mee, met daarin zijn toilettas met tandenborstel en borsteltje, 2 knuffelbeesten, 4 boeken (waaronder zijn dagboek met avonturen) en flink wat kleding, 2 jassen, een broekje met een truitje, een romper, een jurkje...Maar tot dochters grote schrik zat er géén pyama in, dus die zijn we maar even snel gaan halen!! Want logeren zonder pyama, dat kan natuurlijk niet! Toen man zag dat we een pyama hadden gehaald, zei hij: Hij heeft vast ook een grote tas vol spullen bij zich.....Toen ik dat beaamde verklaarde hij me voor gek, totdat ik de tas liet zien (van een kilo of 3 zeker) Hij kon het maar niet geloven..... Het hele weekend blijft onze logé, hij is al mee geweest naar de Jumbo en zondag gaat hij sowieso mee naar een verjaardag, en alles schrijven we op in het dagboek. met foto's en plaatjes etc.....Toen ze naar bed gingen heeft mijn man een stuk uit één van de boeken voorgelezen en hoorde ik dochter een heel verhaal vertellen tegen hem, en zoontje heeft één van de knuffels mogen lenen die hij bij zich had, aardig he? Maandag breng ik ze weer terug naar school, zodat ze kan vertellen wat ze allemaal gedaan hebben, samen. Dan gaat onze logé weer op zijn eigen stoel zitten, samen met een ander kind, waar hij volgend weekend weer mag logeren! Jaja, want Bruintje, de klassenknuffel heeft het er maar druk mee!! (en de ouders dus ook!! ) Hebben ze zoiets ook bij jullie kinderen op school? En echt het hele verhaal is waar, ook de inhoud van de loodzware tas Hoe bedenken ze het?
Ja hier hadden ze in groep 1 en 2 kikker geloof ik erg leuk en moest overal mee heen natuurlijk Wist je dat we tegenwoordig een "mama en kind lounge" hebben?
Ha ik wist het! Leuk verhaal. Ga ik misschien ook voorstellen op mijn dochters school, net zoals het voorleesontbijt.
Is ook heel leuk hoor, maar niet met zo'n loodzware tas hahaha. Ik kwam nl op school (heb mijn hand in een brace) met peuter van bijna 3, dochter had vanmorgen haar stokpaard en cowboyhoed al mee, plus schooltas, tekening van Bruintje, zij had Bruintje in haar handen én die tas er bij....Wat was ik blij dat ik de auto bij me had! Ik verwachte alleen maar een knuffelbeest, niet dat ie nog een hutkoffer had!
ja zeker hier is het al op de PSZ met Puk. Heb hem gelukkig nog niet hier thuis gehad maar hey ik zal vast en zeker wel een keer de klos zijn
Ooh ja dat hadden we hier ook! Het is al wel een tijd geleden hoor, mijn oudste 3 zijn al van de basisschool af, maar wij hadden een beer. Ik weet alleen niet meer hoe hij ook alweer heette.. Ik weet nog wel dat mijn oudste 2 (dochters) het helemaal geweldig vonden die beer hier in huis, maar toen kwam mijn zoon ermee aan, en die vond het helemaal niks.. Hij heeft helemaal nooit iets met poppen of knuffels gehad (hij had wel een tutlap, en die heb ik nu nog bewaard ) en vond het vreselijk dat dat ding mee naar huis moest. Ik heb er toen maar een leuk verhaaltje van gemaakt hihi. Bij ons zat er ook een koffertje bij geloof ik met allemaal spulletjes.
Wat een leuk idee! Haha 2 jassen Ik ben op zoek gegaan naar de mama en kind lounge maar die kan ik niet vinden?
Flip de beer... ja die is ook een keer hier geweest. Bij de oudste. Foto's moesten er van de dag komen...inclusief verslag. Ik heb hem trouwens in de klas van onze jongste niet meer kunnen ontdekken...
ja, een winter en een regenjas. Maar geen pyama, maar vanaf vandaag dus wel Ik kan het ook niet vinden?
Wat vertel je leuk!! Klinkt ook wel heel gezellig!! Ik kan me herinneren dat we vroeger ee echte hamster hadden in de klas en die mocht ook mee met de kinderen.. Geen succes dus haha arme hamster.. Dat hebben ze maar snel afgeschaft Dit klinkt erg leuk en gezellig! Leuk idee zeg. Alleen de neuroot in mij komt dan even de hoek om en dan zou ik bruintje eerst dolgraag in de wasmachine willen proppen haha
hahaha, dat wilde ik wel, maar hij mocht niet van dochter Maar hij ruikt wel naar zeep, gelukkig, dus ik denk dat de juf dat doet (hoop ik, en ja, ik heb echt even aan hem geroken hoe fris hij was )
Nog niet meegemaakt; maar wel een hoop over gehoord van ervaringen van vriendinnen. Het lijkt mij hartstikke leuk !!! Ik zou hem meenemen naar Ballorig of Monkey Town!
Ik keek dat vroeger altijd op tv, bij Moffel en Piertje(?). 'Hallo daar ben ik weer, ik ben Flip de beer'. Was altijd megajaloers.
Ik hoop dat juf wel zo slim is om ergens ver in de kast een reserve bruintje te hebben liggen lullig voor alle kids als er een moeder op een maandagochtend heel schuldbewust binnen komt om te zeggen dat ze bruintje ergens zijn verloren haha