Onze dochter van bijna 2,5 is super leergierig. Nu willen we een tablet voor haar halen zodat ze daar spelenderwijze op kan leren. Weet iemand welke ik het beste aan kan schaffen?
Hier geen speciale kindertablet. Aiden heeft een oude Samsung Galaxy Tab van mij en Finley prutst af en toe op een oude tablet van mijn vriend (die net een nieuwe heeft gekocht). Finley kijkt nog voornamelijk naar Youtubefilmpjes en ik vind een snelle tablet dan handiger dan een trage. Aiden doet er ook veel spelletjes op. Vooral Bad Piggies en Angry Birds is favoriet, alsmede letterspelletjes/woordspelletjes.
Geen kindertablet. Vaak zijn dat soort tablets van een non merk en vertonen toch rare streken (langzaam laden, beeld wat niet goed reageert en vaak vastlopen) Wij hebben gewoon een iPad. Super snel en reageert geweldig en is gebruiksvriendelijk in de omgang. Voor mij geen ander meer. Kost wel iets meer maar dan heb je toch ook wel een geweldig apparaat. De onze is ondertussen al ruim 3 jaar oud en werkt nog perfect! Wel hebben wij er een dikke hoes van trust om heen gedaan ter bescherming blijven immers kinderen en die laten wel eens iets vallen ( klopt het af maar hij heeft hem nog geen enkele keer laten vallen)
iPad inderdaad. Gewoon n oud model, desnoods tweedehands. Die speciale kindertablets zijn vaak erg slechte kwaliteit. Mijn kinderen spelen ook op de iPad en kunnen er prima weg mee. Staan ook veel leuke leerzame spellen in de appstore. En ik vind het een groot voordeel dat je voor betaalde apps alleen een iTunes kaartje in de winkel hoeft te kopen. Geen gedoe met creditcards.
Wij hebben ook speciaal voor de kids en ipad mini. Over de kindertablets die er zijn hoor ik alleen maar slechte dingen...
Hier iPad 2 met fisherprice hoes erom hoe vaak dat ding wel niet op de grond valt 😉 maar met die hoes nog geen enkele beschadiging ook geen krassen etc. Vind de iPad heel goed mijn dochter van 22 maanden kan er alles op vinden netflix, spelletjes etc.